آشنایی با روش جدید چنته برای باز کردن گرفتگی لوله ها

لوله باز کنی چنته

شناخت با شیوه تازه چنته برای گشودن گرفتگی لوله ها
اختلال در عبور آب به داخل فاضلاب و راز ریز شده آب از چاهک فاضلاب به معنای گرفتگی لوله ی فاضلاب میباشد . اشکالاتی ک در منازل و ساختمان های سابق به جهت جرم گیری لوله ها مضاعف صورت میدهد . اندازه لایه های جرم لوله اعم از عواملی است که به شما می گوید از چه شیوه می بایست برای بازکردن گرفتگی لوله ای فاضلاب به کار گیری کرد . لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله به امداد چنته شیوه مرسوم و کاربردی میباشد که در عمده موردها اشتباهات گرفتگی لوله را برطرف میکند .

لوله باز کنی چنته و مزایا و معایب این روش

ولی به کار گیری از لوله بازکن چنته مزایا و معایبی هم دارااست که آشنایی این مزایا و معایب به شما در یافتن راهی جایگزین برای بازکردن گرفتگی لوله امداد خواهد کرد .

لوله باز کنی چنته

مزایا بازکردن لوله به امداد چنته :

در بیشتر مواقع علت گرفتگی لوله گیر کردن ذرات مواد غذایی , چربی ها و موی در لوله میباشد . چنته اقتدار بالایی در حذف این مواد و ساماندهی آن به داخل لوله ای فاضلاب دارااست . بعد از ریختن چنته به داخل محل ورود لوله ی فاضلاب مواد زائد و جرم های سطحی لوله حل شده و قابل انعطاف میشوند . حجم اشغال شده به وسیله جرم های لوله از فی مابین رفته و قطر لوله ارتقا میباشد . بعد از آب و فاضلاب به خیر و خوبی از لوله عبور کرده و گرفتگی لوله برطرف می شود .

معایب به کار گیری ازچنته برای بازکردن گرفتگی فاضلاب : تخلیه چاه و لوله بازکنی در خراسان جنوب تهران شبانه روزی

اعم از معایبی که چنته واسید های لوله بازکنی بوجود میاورند پوسیدگی لوله ی فاضلاب میباشد . متاسفانه بعضا اشخاص سوای اطلاع از این زمینه قصد در بازکردن گرفتگی های شدید لوله به امداد چنته دارا هستند . آن‌ها برای رفع گرفتگی های شدید لوله مرتبا از چنته به کار گیری کرده و برای مقطع ها میگذارند محلول داخل لوله باقی بماند و این کار اسیب متعددی به سیستم لوله کشی فاضلاب میرساند و بعضا مواقع منجر شکاف شدن لوله می شود . شکاف شدن و هدر رفتن آب سوای سمع و نظر شما منجر تولید نم و رطوبت در ساختمان شده و خطرارت دور از شوخی را پیرو دارااست . این دستور در لوله کشی های سابق به فراوانی مشاهد می شود .

استفاده از محلول لوله بازکنی چنته

طرز جایگزین برای به کار گیری از محلول لوله بازکن چنته :

لوله باز کنی چنته

به کار گیری از چنته برای بازکردن گرفتگی های شدید لوله مطلوب نمی‌باشد . یکی از طریق های جایگزین و کارآمدی که هیچ آسیبی هم به سیستم لوله کشی فاضلاب شما وراد نمیکند به کار گیری از فنر لوله بازکنی برقی میباشد .

طرز بی آلایش ای برای بازکردن منش فاضلاب : لوله کش در جمهوری (نادری) مرکز تهران شبانه روزی

بی آلایش ترین و مطمئن ترین و بی خطرترین منش در خانه , به کار گیری از پودر رخت شویی میباشد . شیوه کار بدین شکل است که آب داغ را یه خرده گشوده کرده تا وارد منش فاضلاب شود , سپس نصف قوطی پودر رختشویی منحصر دست یا این که به عبارتی پودر لباسشویی را در چاهک ریخته و مجددا آب داغ را گشوده می‌کنیم . الباقی پودر را نیز پیرو همپا با آب داغ به درون چاهک میریزیم .

رفع گرفتگی لوله های فاضلاب با چنته

می بینید که چقدر پرسرعت منش فاضلاب گشوده میشود . در بعضا از گرفتگی های منش فاضلاب بجای پودر دست از شامپو نیز میتوان به کار گیری کرد .

برهان گرفتگی منش فاضلاب عده شدن موی در درون لوله , سیفون و جرم تصاحب کردن آنهاست که بازدارنده از عبور آب می شود . معمولا جرم چربی به دور موها گرفته میشود و پودر رختشویی یا این که شامپو سبب ساز حل شدن جرم و رها شدن موها شده و منش فاضلاب گشوده میشود . این کار را فیض سوزآور یا این که چانته نیز انجام می دهند که خورنده چربی می‌باشند . ولی متاسفانه این مواد به لوله های منش فاضلاب و سیفون ها به خصوص در ساختمانهای سابق که اکثر زمان ها از کالا چدن می‌باشند و خیر از پلاستیک , زخم میزنند و سبب ساز پوسیدگی و شکاف شدنشان میشوند .

لوله باز کنی چنته

این نحوه برای گرفتگی های عادی لوله ها کاربرد دارااست خیر گرفتگی های شدید که چه بسا یک قطره آب نیز رد نمیشود . در موردها وخیم مطلقا می بایست از یه لوله بازکن کارشناس امداد گرفت .

لوله بازکنی خیابان وحدت اسلامی شبانه روزی

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Author:

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!