مرکز فروش آجر نسوز نما اینجاست!

آجر نسوز از جمله آجر نماهاییست که نمایی فوق العاده زیبا و جذاب به ظاهر ساختمان ها می بخشد و امروزه استفاده از آن در نمای داخلی و خارجی ساختمان های سنتی و مدرن بسیار رایج شده است.

در این مطلب اطلاعاتی درباره آجر آنلاین (یکی از وبسایت های معتبر تامین کننده محصولات آجر نما)، نحوه دریافت لیست قیمت آجر نسوز و سفارش آن از درب کاخانه بیان خواهیم کرد. همچنین با ارائه تصاویری از پروژه های اجرایی ساختمان ها، الهام بخش شما در طراحی نمای ساختمانات خواهیم بود.

نحوه اطلاع از لیست قیمت آجر نسوز و خرید آن

وبسایت آجر آنلاین، به عنوان بورس آجر نما در ایران، خرید آجر را مستقیم از درب کارخانه و بدون واسطه امکان پذیر کرده است. برای اطلاع از لیست قیمت آجر نسوز، کافیست مراحل زیر را طی کنید:

  1. مراجعه به سایت آجر آنلاین https://ajoronline.com/
  2. ورود به بخش محصولات
  3. انتخاب نمونه محصولات مورد نظر و ثبت کد درج شده بر روی تصویر هر محصول
  4. تماس با شماره مدیر فروش و اطلاع از لیست قیمت محصول (۰۹۰۲۱۶۸۴۴۱)

تکسچر آجر نسوز

انواع کاربرد آجر نما نسوز + عکس پروژه

فروش آجر نسوز در انواع رنگ ها و طرح ها با آجر آنلاین امکانپذیر می شود. از آجر نسوز سفید تا قرمز، مشکی، قهوه ای، پرتقالی و… موجود و قابل سفارش هستند.

برخی از پروژه های اجرایی آجر آنلاین که شامل نمونه نماهای کار شده با محصولات آجر نسوز تهران هستند را در ادامه به شما نمایش خواهیم داد.

نمای خارجی

نمای ساختمانی آجر نسوز شاموتی در ابعاد ۱۵*۷٫۵

آجر نسوز شاموتی

پروژه ساختمان مسکونی با آجر سمیرم رندوم.

آجر نسوز نما

“کاربران گرامی آجر آنلاین، در هر کجای ایران که باشند، برای خرید آجر نسوز نما از درب کارخانه و بدون واسطه، می توانند از طریق دکمه سبز رنگ تماس، مستقیما با مدیر فروش ارتباط برقرار کرده و ثبت سفارش خود را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهند. زمان پاسخگویی، همه روزه، ۸ تا ۲۰ می باشد.”

چشم انداز زیبای نمای ترکیبی سنگ و آجر نسوز سفید.

آجر سفید نسوز

نمای داخلی

نمای داخلی فروشگاه با آجر قرمز – قهوه ای نسوز

آجر نما نسوز داخلی

نمای داخلی رستوران با آجر نما نسوز مشکی

آجر نمای نسوز مشکی

آجر نسوز شومینه

استفاده از آجر نسوز در باربیکیو و شومینه، به دلیل مقاومت دمایی فوق العاده زیاد این محصولات، بسیار پرکاربرد است.

آجر نسوز شومینه

فروش انواع محصولات آجر نما و ارسال به سراسر کشور

وبسایت آجر آنلاین، با بهره گیری از دانش و تکنولوژی بروز در ساخت تولید انواع آجر نما نسوز، آجر قزاقی، آجر هلندی و… توانسته سهمی از تامین آجر نما را در کشور به خود اختصاص دهد. آجر نما قزاقی، نسوز و هلندی، از پر فروش ترین محصولات آجر آنلاین هستند که این برند را پیشگام در زمینه تولید و فروش آن ها در رنگ و طرح های بسیار متنوع کرده است.

ما سعی داریم با فروش مستقیم انواع آجر نما از درب کارخانه و تحویل در محل پروژه، بسیاری از هزینه های سنگین واسطه گری را کاهش داده و در ارائه هر چه با کیفیت تر خدمات خود، رضایت و اعتماد شما مشتریان گرامی را جلب نماییم.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Author:

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!