نحوه بستن لوله سینک ظرفشویی در آشپزخانه

وظیفه بستن لوله سینک ظرفشویی در اکثر مواقع به عهده ی لوله بازکن های حرفه ای و یا کابینت کار است اما ممکن است به مرور زمان لوله نشتی و شروع به چکه کردن کند! بنا براین دانستن مطالب زیر خالی از لطف نیست.

بستن لوله سینک ظرفشویی دو قلو یکی از کارهایی است که اکثر افراد جزییات آن را نمی دانند و در انجام آن به مشکل می خورند. اگر نمی خواهید برای انجام این کار توسط متخصص ها، هزینه کنید. با ما همراه باشید تا برای سیفون ظرفشویی طرز بستن لوله سینک ظرفشویی دوقلو تمامی آموزش های لازم را به شما ارائه کنیم.”

برچسب، نامی برای برداشتن مانع از سر راهتان! با مراجعه به آدرس برچسب می توانید هرنوع مشکلی را از قبیل گرفتگی لوله، نصب لوله سینک ظرفشویی و … از سر راه بردارید. ضمن اینکه در صورت نیاز می توانید به تکنسین های ما مراجعه کنید و در نقاط مختلف تهران از بستن لوله های سیفون ظرفشویی دو قلو جمله  لوله بازکنی ستارخان ، باقرخان، اختیاریه، زعفرانیه و… از خدمات ما بهره مند شوید

آموزش بستن لوله سینک ظرفشویی در حداقل زمان

این عملیات طی چند مرحله صورت میگیرد . با صرف حداقل زمان میتوانید به سادگی بستن لوله سینک ظرفشویی لوله را یاد بگیرید ، تنها کافی است ویدئوی زیر را تماشا و ادامه ی مقاله را در صفحه دنبال و مطالعه نمایید.

آموزش نحوه ی اعمال مراحل بستن لوله سینک ظرفشویی

با صرف وقت برای مطالعه مطالب زیر می توانید به صورت کامل مراحل بستن لوله سینک ظرفشوییرا فرا گیرید تا در مواقع نیاز به مشکل برنخورید.

وسایل مورد نیاز برای انجام این عملیات آچار فرانسه در سری سایز های مختلف برای اتصالات لوله و اره کوچک که با کمک آن لوله های pvc را برید.

ابتدا وسایل داخل باکس را جداسازی و دسته بندی میکنیم برای مثال لوله هارا باهم و واشر هارا کنارهم و… قرار می دهیم.واشر ها دارای دونوع متفاوت صاف، کونیک دار هستند.

سپس دو عدد توری مشبک را روی سوراخ های لگن سینک ظرفشویی قرار دهید.بستن لوله سینک ظرفشویی توجه داشته باشید که بین این دو قطعه هیچ خلاء و فاصله ای نباید باشد و به طور مستقیم قرار بگیرد.

با اینکه نقشه اتصالات زیر سینک ظرفشویی متفاوت است ولی در عوض همه دارای یک جنس لوله هستند و نوع اتصالاتشان یکسان است. بنا براین برای اتصالات لوله باید فن کار را یاد داشته باشید که یادگیری آن لازمه ی دانستن چند قائده ی کلی است:

بستن مهره های پلاستیکی: این لوله های دو طرفه دارای شیار هایی محکم کننده است. نام یک بعد آن رزوه و دیگری بیرون مهره ها هستند.هنگام بستن لوله سینک ظرفشویی ابتدا واشر هارا داخل مهره قرار دهید و سپس مهره هارا از سمت صاف لوله در داخل لوله قرار می دهیم البته طوری که برآمدگی سر لوله داخل مهره جایگذاری شود.

لوله بازکنی غرب تهران برچسب را براحتی و حتی با همین تلفن همراه هوشمند خود میتوانید داشته باشید،  و فقط با یک تماس با لوله بازکن غرب تهران در کمتر از نیم ساعت ایشان خودش را به شما میرساند.

سپس میرسیم به طرف صاف لوله که هیچ برآمدگی ندارد. باید بدانید که هر لوله دارای دو مهره است که طرفی صاف و طرفی دارای پیچ و بر آمدگی هایی هستند.برای قرار دادن مهره پلاستیکی در طرف صاف لوله ابتدا داخل مهره را به سمت بیرون لوله قرار دهید و بعد واشرهای کوچکتری که کمی شبیه قیف هستند بستن لوله سینک ظرفشویی و یک طرف آنها بزرگتر است را وارد لوله کنید، به این صورت که طرف بزرگتر و ضخیم تر واشر به سمت داخل مهره قرار بگیرد.

در مرحله ی بعد با بستن سیفو ظرشویی زیر سینک سر و کار دارید. سیفون ها شبیه کاسه ای کوچک هستند که در مرکز شان یک مهره برنجی نصب شده است. واشر لاستیکی که بزرگ ترین نوع واشر است بر روی لبه دو سیفون قرار دهید. توری و سیفون ها را به کمک پیچ بزرگ داخل سینک به هم متصل کنید.

نکته: پیچ را به مقداری سفت کنید که موجب شکستن سیفون زیر لگن نشود.

حالا باید با بستن لوله سینک ظرفشویی دو قلو به سیفون ها آشنایی پیدا کنیم.

لوله های دارای برجستگی را به کمک مهره به سیفون یا سینک ظرفشویی متصل کنید و لوله هایی با حالت صاف را به کمک سه راهی به یک لوله دیگر وصل کنید که در نهایت یه مجرای خروجی داشته باشیم .

بعد اتصال دو سیفون کوچک زیر سینک ، نوبت به سیفون اصلی می رسد.شکل سیفون اصلی تخم مرغی شکل و یا استوانه ای با فضای نسبتاً بزرگ است. این سیفون از ورود حشراتی مانند سوسک به داخل لوله ها جلوگیری میکند و شما را در بستن لوله سینک ظرفشویی کمک می کند

سیفون اصلی تنها با یک ورودی به مجرای آن و یک خروجی ساخته شده است. ارتفاع آن کم است و ورودی آن داراس سه سری راه است و محل خروجی آن خرطومی شکل است.

ممکن است بعد از نصب بستن لوله سینک ظرفشویی لوله به وجود آید که با مطالعه مقاله هایی در این مورد در آدرس  برچسب مشکلتان را به طور خانگی رفع کنید و دیگر درگیر صرف هزینه های سنگین نشوید تنها کافی است تیتر لوله بازکنی با سرکه و جوش شیرین را در گوگل گوشی همراه تان جستو جو کنید.

در نهایت به بستن لوله سینک ظرفشویی خرطومی شکل به لوله فاظلاب میرسیم . که این آخریک مرحله است. بعد از نصب سه راهی به سیفون اصلی حالا باید لوله خرطومی را که دارای شیار ها و برآمدگی است را به وسیله همان مهره های مد نظر به خروجی سیفون اصلی نصب کنید و خروجی لوله خرطومی را به لوله های فاضلاب  وصل نمایند .

برای داشتن خدمات لوله بازکنی عالی د سعادت اباد بهترین پیشنهاد ما به شما این است که  به  صفحه لوله بازکنی سعادت آباد برچسب سری بزنید و با زندیکترین لوله بازکن سعادت آباد در این منطقه آشنا شوید.

رعایت نکاتی هنگام بستن لوله سینک ظرفشویی در زیر سینک

۱٫پیچ ها را محکم ببندید ولی نه طوری که سبب شکستن سیفون شود.

۲٫واشر های آب بندی شده را دقیق در محل مورد نظر قرار دهید.

۳٫اگر لوله دارای گرفتگی شد و خودتان موفق به باز کردن آن نشدید حتماً به شرکت های لوله بازکنی مراجعه نمایید تا دچار وضعیتی اصفناک تر نشوید. با مراجعه به ادرس برچسب از خدمات بهترین لوله باز کن ها و کار بلد ترینشان بهره مند شوید.

۴٫سعی کنید از روی نقشه نحوه اتصالات لوله را انجام دهید.

۵٫در صورت نیاز برای کم کردن ارتفاع لوله ها ، لوله های صاف را که برجستگی ندارند کاهش دهید.

 

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Author:

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!