توضیحاتی در مورد دلایل بوی بد فاضلاب و راه های رفع بوی بد آن

آیا تا کنون بوی بد فاضلاب در خانه شما نیز پیچیده است؟ میدانید خلل از کجاست؟ چاره رفع بوی بد فاضلاب چیست؟ آیا فارغ از به کار بردن محلول های اسیدی می توان این بوی بد فاضلاب را برطرف کرد؟

دلایل بوی بد فاضلاب

در‌این یادگرفتن بررسی می‌کنیم که چطور می توان سوای نیاز به کارشناس و سوای لایروبی تخصصی و با دستکم امکانات که معمولا در همگی منزل ها یافت می شود , ایراد بوی بد فاضلاب را برطرف نمود .

بوی بد فاضلاب ناشی از پخش شدن گازهای بد رایحه و اما سمی از باطن چاه های فاضلاب به محوطه منزل می‌باشد . معمولا مواد مصرفی و شیمیایی انباشته شده در چاه های فاضلاب , گازهای سمی ایجاد می نمایند که اصطلاحا به آن‌ها گاز فاضلاب گفته می شود که با دقت به مواد ترکیبی داخل چاه فاضلاب می‌تواند غلظت و جايگاه خفگی مختلفی داشته باشد .

سیفون خراب دلیل بوی بد فاضلاب

عامل بخش اعظم نشت بوی بد از چاه فاضلاب به محوطه داخلی منزل میتواند لوله های غیر استاندارد فاضلاب باشد . بدین ترتیب زمان خرید و نصب سیفون فاضلاب بایستی اعتنا نمود که گلوی سیفون خریداری شده تماما از آب مالامال شود و درزی برای نشت گاز وجود نداشته باشد .

رویه های رفع بوی بد فاضلاب

روش او‌ل

که سفارش میکنیم استفاده از آب لیمو و جوش شیرین است . یک واحداندازه گیری از آب لیمو و یک واحداندازه گیری از جوش شیرین را در ظرفی ریخته و به خیر و خوبی ترکیب فرمایید . بعد از آن آن را به باطن لوله فاضلاب بریزید ; بعداز بازه زمانی کوتاهی شیر آب سرد را گشوده فرمائید تا آب در مجاری فاضلاب روان شده و به چاه بریزد . این کار را میتوانید چند دفعه تکرار فرمائید . چاه بازکنی و تخلیه چاه گرگان شرق تهران شبانه روزی

روش دوم

که سفارش می‌کنیم استفاده از نمک , جوش شیرین و آب جوش است . محلول را باطن چاه بریزید . این سه ماده را باهم ترکیب کرده داخل چاه بریزید . بوی این محلول شاید برای شما نامطلوب باشد .

روش سوم

یک راه‌حل دیگر برای رفع بوی بد فاضلاب به کارگیری از سرکه و جوش شیرین است که میتوانید این محلول را داخل فاضلاب بریزید و بوی بد آن را از میان ببرید .

رفع بوی بد فاضلاب با ترفندهای خانگی

محال است خانم منزل دار باشید البته از بوی بد فاضلاب آشپزخانه برای یک توشه نیز که شده آزرده نشده باشید . بوی بد فاضلاب آشپزخانه اکثر وقت ها به دلیل ریختن ته باقیمانده مواد غذایی به باطن لوله و سینک بوده , این مواد در غایت در باطن لوله ها باقی‌مانده و بعد از فاسد شدن بوی نامطبوعی را تولید می نمایند . برای حل این ایراد و رفع بوی بد فاضلاب گونه های لوله باز کن های شیمیایی وجود دارا هستند , که هر مورد علاوه بر ساخت گازهای زیان آور , در حین زمان باعث به پوسیدگی لوله ها هم خواهند شد . از این رو در مقاله روز جاری ترفندهایی خانگی برای از در میان بردن بوی بد فاضلاب آشپزخانه را برای شما فراهم کرده ایم ; همراه ما باشید .

به کارگیری از ترکیب آبلیمو و جوش شیرین در پاک سازی لوله فاضلاب آشپزخانه

خوبیِ استفاده از موادتشکیل دهنده ارگانیک آن است که مدام در دست بوده و بعد از استفاده می توان از بو خوش آنان به کارگیری کرد . یکی‌از دو عنصری که می‌توانید به واسطه آن‌ها بوی بد فاضلاب را از دربین ببرید , تنظیم مخلوطی از ۴/۱ واحداندازه گیری آبلیمو و ۴/۱ واحداندازه گیری جوش شیرین است . این ترکیب با عکس العمل های که از خویش تولید می نماید , در رفع آلودگی و بوی بد فراوان مطلوب است , از این رو مایع گازدار را داخل لوله فاضلاب بریزید و اذن دهید تعدادی دقیقه بماند , بعد از آن به زمان ۱ دقیقه شیر آب سرد را باز گذارده و اذن دهید آب مابقی مواد را از دربین پیروز شود .

به کارگیری از ترکیب سرکه و جوش شیرین در پاک سازی لوله فاضلاب آشپزخانه

راه‌حل ارگانیک دیگر به کار گیری از ۲/۱ واحد اندازه گیری جوش شیرین و ۲/۱ واحد اندازه گیری سرکه هست . برای این مراد جوش شیرین را درون لوله ریخته و آن گاه سرکه را بر روی آن بریزید . سود کار تولید مخلوطی گاز دار , اسیدی و توانا بوده که قادر است آلودگی ها را از بین برنده شود . این ترکیب می بایست ۵ دقیقه داخل لوله ها بماند تا عکس العمل در میان اسید و تراز کاملا صورت پذیرد . بعد از گذر این دوران زمان آب داغ باطن لوله به زمان ۳۰ ثانیه بریزید . لوله بازکن جنوب تهران

راهبرد های خانگی با آنکه ضرری ندارند , ولی قدرت اثر آن‌ها کمتر از مواد شیمایی می‌باشد , در‌حالتی که بوی بد کماکان ادامه داشت راه‌حل ها را مجدد انجام دهید تا بو رفع شود . لوله بازکنی و تخلیه چاه در بعثت فوری

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Author:

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!