چگونگی کارکرد انبر مشکل گشا فاضلابی

انبر مشکل گشا فاضلابی یک وسیله پر مصرف و خیلی خاص می باشد که در این نوشته قصد داریم که درباره آن توضیح دهیم گاهی اوقات اتفاق افتاده است که برای انجام کاری ابزاری را نداشتیم و و یک کار معمولی را نتوانستیم انجام دهیم و خسارت مالی هم به مازده است در این نوشته سعی داریم اصول و نحوه کارکرد انبرمشکل گشای فاضلابی را شرح دهیم.

انبرفاضلابی اکثرا در مواقعی که شیی درون توالت می‌افتد و گرفتگی درست می کند کاربرد دارد برای اطلاع از دلیل گرفتگی چاه توالت و راه حلهای مربوط به آن می توانید مقاله ۶ علت گرفتگی لوله فاضلاب را بخوانید و از آن بهره مند شوید.

شناسایی مشخصات انبر مشکل گشا فاضلابی

انبر مشکل گشا وسیله ای است که طولش تقریبا ۱۲۵سانتی متر می‌ باشد و دارای یک سری فلزی و یک دستگیره به همراه یک میله منعطف می باشد که به کمک این ابزار، هر شیئی که در درون توالت افتاده باشد را می‌توانیم بدون استفاده از دست و با رعایت بهداشت از درون چاه بیرون بیاوریم.

‌ گاهی اوقات درآوردن بعضی از اشیا از درون توالت، کار راحتی نیست و احتمال دارد که با کمی فشار اشیا گرانی که دارید را از دست بدهید و دیگر نتوانید آن را بیرون بکشید به همین خاطر این کار را از سایت برچسب بخواهید و با رجوع به این وب سایت از خدمات شبانه روزی آن در سراسر تهران به عنوان مثال چاه بازکنی در غرب تهران بهره مند شوید.

‌ روش کار با انبر فاضلابی و کارکرد آن

با استفاده از انبر فاضلابی، می توان اشیایی که درون چاه فاضلاب افتاده و تا عمق ۱۵۰ سانتی پایین رفته را از چاه در آوریم و روش کار به اینگونه است که دستگیره بالای آن را فشار می دهید تا توسط یک سیم این نیرو به سری فلزی در سر انبر انتقال پیدا کرده و دو سر انبر به هم نزدیک شده و حالت یک چنگک در آمده و با استفاده از انبر اشیای که در چاه سقوط کرده مثل موبایل، انگشتر و دسته کلید را خارج سازیم.

حال اگر بعد از این که شیی را از درون چاه خارج کردیم، این گرفتگی توالت باز نشد با استفاده از فنر زدن میتوانید راه فاضلاب خود را باز کنید و گرفتگی را برطرف نمایید. اگر میخواهید روش فنر زنی چاه توالت ایرانی را بدانید مقاله مربوط به آن را مطالعه نمایید؛ زیرا در این نوشته نحوه کار را برای شما کاملاً توضیح دادیم.

بعضی وقتها احتمال دارد چاه توالت شما دچار گرفتگی شده باشد و درون آن هم شی سقوط نکرده باشد، در این مواقع با راه حل های لوله بازکنی در خانه این گرفتگی ها را از بین ببرید و همینطور اگر در تهران سکونت دارید از طریق تماس با نزدیکترین تکنسین حرفه ای در سراسر پایتخت همانند لوله بازکنی شهران سریعاً در هر ساعات از شبانه روز با قیمتی مناسب مشکل گرفتگی لوله فاضلاب خود را برطرف نمایید.

توضیحات کلیدی در موقع خرید انبر فاضلابی و مصرف آن

  • در موقع خرید انبر مشکل گشا فاضلابی توجه کنید که بدنه آن قابلیت انعطاف پذیری داشته باشد، تا به راحتی از پیچ و خم فاضلاب عبور کند.
  • جنس انبر مشکل گشا فاضلابی از فولاد ضد زنگ باشند تا بر اثر چند بار استفاده و آبکشی دچار زنگ زدگی نشود و اتصالات آن محکم نشوند.
  • ‌ دهانه سر انبر، باید از جنس فولاد مقاوم باشد که هر شی را از درون چاه خارج سازد.
  • از انبر مشکل گشا فاضلابی برای گرفتگی لوله فاضلاب هم که به خاطر افتادن اشیا صورت گرفته می توان استفاده کرد و اگر چاه فاضلاب شما دچار گرفتگی شد با این ابزار میتوانید شیی را از چاه خارج کنید اگر انبر مشکل گشا نداشتید از لوله بازکن های حرفه‌ای سایت برچسب استفاده کنید.
  • جنس قلابی انبر مشکل‌ گشا را هرگز خریداری نکنید؛ چون در هنگام استفاده از آنها ممکن است دچار مشکل شده و یا زنگ بزند و دیگر بی استفاده شود.

نکته!!چه انبر مشکل گشا فاضلابی و یا انبرفاضلابی مشکل گشا هر دو به یک معنا است و فرقی با هم ندارند. لذا در هنگام خرید این وسیله نیازی نیست به دقت کنید از چه اسمی برای انبر مشکل گشا فاضلابی استفاده می کنید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Author:

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!