آجر قزاقی با کیفیت، به قیمت کارخانه در آجر آنلاین

آجر قزاقی نما از زمان باستان تا کنون در معماری ایرانی وجود داشته است به همین دلیل استفاده از آن در نمای خارجی و داخلی بنا، سبب ایجاد یک فضای نوستالژیک می‌شود.

در این صفحه اطلاعاتی از مشخصات و قیمت آجرهای قزاقی و چگونگی خرید مستقیم آنها از کارخانه شرح داده شده است.

فروش آجر قزاقی

نحوه خرید آجر قزاقی از کارخانه (فروش بدون واسطه)

وبسایت آجر آنلاین، مرکز تخصصی فروش مسقیم انواع محصولات آجر نما می باشد. مشتریان گرامی جهت اطلاع از قیمت آجر قزاقی می توانند از راه های زیر اقدام نمایند: روشهای گند زدایی منابع آبی

  • تماس با شماره ۰۹۰۲۱۶۸۴۴۱۱ (مدیر فروش)
  • تکمیل فرم مربوطه از طریق صفحه ی “تماس با ما” در سایت Ajoronline.com

تکسچر آجر قزاقی

انواع کاربرد آجر نما قزاقی + تصاویر پروژه

از آجر قزاقی در نمای داخلی و خارجی بنا، کف محوطه، سفت کاری، پله ها و سایر مکان ها و همچنین در بازسازی و تعمیر ساختمان های قدیمی و تاریخی استفاده می شود.

آجر قزاقی کف

آجر کف فرش قزاقی یکی از پر مصرف ترین مصالح برای پوشش کف در طراحی داخلی و خارجی می باشدکه امروزه در اکثر پیاده روها، کف ساختمان ها و رستوران های سنتی از آجر قزاقی کف ۲۰*۲۰ و ۱۰*۱۰ استفاده می شود.

آجر کف فرش قزاقی

دیوار داخلی

استفاده از آجر نما قزاقی طرح اروپایی در طراحی داخلی، سبب ایجاد فضایی طبیعی، گرم و سنتی می گردد. آجر قزاقی سفید، طوسی، آبی و… از متداول ترین رنگ های این مصالح در دکوراسیون داخلی هستند.

” شما همراهان گرامی آجر آنلاین، در هر کجای سراسر ایران که باشید، جهت خرید آجر قزاقی از درب کارخانه و بدون واسطه کافیست با مدیر فروش ما تماس برقرار کرده و سفارش خود را ثبت کنید. ساعت پاسخگویی به تماس های شما از ۸ صبح تا ۸ شب می باشد. “

آجر نما قزاقی داخلی

نمای آجر قزاقی سفید

آجر قزاقی آبی طرح اروپایی

دیوار کار شده با آجر نما قزاقی قهوه ای

نمای خارجی بنا

کاربرد فراوان این آجر ها در نمای خارجی سنتی سراها، مساجد، کاروانسرا ها و بناهای قدیمی می باشد.

آجر قزاقی سنتی

آجر قزاقی قرمز اخرایی و زرد در نمای خارجی یک ساختمان سنتی:

آجر قزاقی قرمز در نمای خارجی ساختمان نخاله های ساختمانی و بازیافت آن چگونه است

مراکز فروش آجر قزاقی

این آجرها اغلب در شهر بزرگ و توریستی پر استفاده تر هستند، به خصوص شهرهای تاریخی که دارای ابنیه ای پر قدمت هستند. مهم ترین مراکز فروش این مصالح در آجر آنلاین، کارخانه آجر قزاقی تهران و اصفهان می باشند.

علاوه بر این شما همراهان گرامی می توانید سایر محصولات آجرنما را نیز در این مراکز تهیه کنید؛ از جمله آجر نسوز نما، آجر سنتی، آجر دکوراتیو و… . کافیست به بخش محصولات ما در سایت آجر آنلاین مراجعه کرده و پس از انتخاب محصول مورد نظر (از آجر خشتی سنتی تا آجر رستیک، بسته به سلیقه خودتان) با مدیر فروش ما تماس بگیریم.

 

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Author:

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!