راه های برطرف کردن نشتی لوله فاضلاب

یکی از مشکلاتی که افراد را در منزل، بسیار درگیر می‌کند نشتی لوله فاضلاب می باشد. به این صورت که نشت لوله فاضلاب در منازل است آپارتمانی که در تهران زیاد هم می باشند ممکن است به طبقات پایینی سرایت کرده و به منزل آنها هم خسارت وارد کند لذا هر چه زودتر باید این نشتی برطرف شود

در این مقاله می‌خواهیم به روش های برطرف کردن نشتی لوله فاضلاب را بیان کنیم که البته در موارد شدید نیاز به کندن کف سرویس بهداشتی می باشد و با این روش هایی که بیان می کنیم قابل برطرف شدن نیست.

البته ممکن است نشتی آب در سرویس بهداشتی به علت غیر اصولی بودن روش لوله بازکنی باشد ولی شما اگر در تهران هستید می توانید با مراجعه به سایت برچسب خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی فوری و ارزان برچسب در کمترین زمان ممکن استفاده کنید. لوله‌بازکنی برچسب به صورت ۲۴ ساعته و تضمینی در تمام نقاط تهران در خدمت شما میباشد.

تشخیص دادن محل نشتی لوله فاضلاب

اولین کاری که برای رفع نم و نشتی لوله فاضلاب باید انجام داد این است که محل دقیق نشتی را پیدا کنید چرا که در غیر این صورت شما باید �های مختلفی را تخریب کنید و این خود خسارت زیادی را به بار می‌آورد.

یکی از ساده ترین راه ها برای تشخیص محل نشت لوله فاضلاب این است که در منازل آپارتمانی مسیر دقیق لوله فاضلاب را با سرویس بهداشتی و یا حمام طبقه بالایی خود تطبیق دهید اگر محل نشتی در همان اطراف بود مشخص می شود نشت فاضلاب سرویس بهداشتی یا حمام یا… می باشد و می توانید به سادگی این نم زدگی را برطرف کنید.

اگراز نظر مکانی مطابق با سرویس بهداشتی و حمام یا راه فاضلاب توالت بود باید شیر آب ورودی به فاضلاب در طبقه بالا را باز کنند و بعد به دقت محل نم زدگی را تماشا کرد.
در صورتی که آب از این محل چکه کرد مشخص می شود که نم زدگی به خاطر نشت لوله فاضلاب طبقه بالا می باشد.

اگر شما به لوله بازکن ماهر و معتمد قیطریه نیازدارید می توانید به لوله بازکنی قیطریه در سایت برچسب مراجعه کنید. فقط کافیست بر روی لینک لوله بازکنی قیطریه کلیک نموده تا بتوانید با بهترین افراد متخصص لوله باز کن در قیطریه آشنا شوید و مستقیماً و بدون واسطه با هر کدام از آنها تماس بگیرید.

گرفتن نشتی لوله فاضلاب در اثر باز شدن اتصالات لوله کشی

پیش می آید نشتی لوله فاضلاب به علت باز شدن چسب های لوله ها ایجاد درز در محل اتصالات لوله می باشد که در این صورت برای آب بندی آن و جلوگیری از نم زدگی بیشتر باید با استفاده از از چسب های مخصوص یا مقدار قیر درزها را پوشاند که البته این کار باید توسط متخصصین صورت بگیرد تا مطمئن شوید که به درستی تمام درز های اتصالات لوله گرفته شده است

استفاده از چسب مخصوص نشتی در هنگام سوراخ شدن لوله

گاهی نشتی لوله فاضلاب به علت سوراخ شدن قسمتی از لوله می باشد که در این هنگام باید لوله از زیر خاک بیرون آمده و دو تا دور آن را خشک کنید و بند با استفاده از چسب مخصوص محل نشر را نوارپیچ نمایید. بیشتر این چسب ها با استفاده از آب سفت می شوند لذا لازم است شما با دست مرطوب بر روی این چسب ها بکشید.

این چسب های مخصوص یا نوار فایبرگلاس را باید قبل از استفاده در آب گرم خیس نمایید تا بتوانید به خوبی آن را دور لوله فاضلاب بپیچید و بعد از آن نیاز است بین ۳۰ دقیقه تا یک ساعت صبر نمایید تا اینکه از خشک شده و مطمئن شویم نشت لوله فاضلاب گرفته شده است.

البته راه های دیگری هم برای گرفتن و برطرف کردن نم لوله فاضلاب و یا نشتی لوله فاضلاب وجود دارد که آن را می توانید در مقاله گرفتن نشتی لوله فاضلاب در سایت برچسب به صورت رایگان مطالعه نمایید.

البته به شما توصیه می شود برای گرفتن نشتی از چسب مخصوص نشتی لوله استفاده کنید چرا که ممکن است دیگر ترس ها که مخصوص این کار نیستند لوله را خورده و نشتی را بیشتر نمایند

 

 

 

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Author:

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!