انواع کفشور ها را بشناسیم

 

شاید برای تان سوال پیش بیاید که کفشور چیست و در چه مواقعی ما به آن نیاز پیدا میکنیم! کفشور باعث تخلیه آب می شود و آن را به لوله های فاضلاب انتقال می دهد تا از جمع شدن آب جلوگیری شود یا به عبارتی انواع کفشور ها کف ساختمان و لوله های فاضلاب را به هم مرتبط می سازند. کفشور ها معمولاً در کف حمام ،سرویش های بهداشتی و در صورت آبریزی در آشپزخانه ها جایگذاری می شوند.

سایت برچسب به عنوان یک سایت متخصص در زمینه لوله بازکنی می تواند در سراسر تهران به شما خدمات لوله بازکنی ارائه دهد. اگر شما د ر قلهک تهران هستید و نیاز به لوله بازکنی در قلهک دارید به صورت خیلی ساده و درکمتر از یک دقیقه سایت برچسب نزدیکترین لوله بازکن به شما را در محدوه قلهک به شما معرفی میکند

ما در این مقاله به معرفی انواع کفشور ها و  کاربرد های آنها در مکان های مختلف می پردازیم.

 

ما به چه وسیله ای کفشور میگوییم؟

 

انواع کفشور از جمع شدن آب در کف ساختمان جلوگیری  و تعبیه مناسبی را در چاه ها ایجاد میکند.

 

گاهی ما با گرفتگی کفشور ها مواجه میشویم، اما نگران نباشید حل مشکل تان را به ما بسپارید. با مراجعه به سایت برچسب و جست و جوی محل زندگی تان از خدمات نزدیک ترین فنی کاران در هر محدوده تهران برخوردار شوید.

 

انواع کفشور های مورد نیاز

 

از رایج ترین نوع آنها میتوان به کف شور های پلاستیکی و فلزی اشاره نمود. این کف شور ها از جنس چدن هستند و از قدیم کاربرد داشته اند.

 

طراحان دکوراسیون داخلی باتوجه به پیشرفت تکنولوژی و اهمیت زیبایی منزل شما علاوه بر با کیفیت بودن ، زیبایی محیط راهم برای شما در نظر گرفته اند. ما برای یک انتخاب مناسب باید ابتدا از انواع آن مطلع شویم! اگر اولویت اصلی شما کاربران عزیز زیبایی محیط خانه باشد کف شور سرامیک خور را به شما پیشنهاد میکنیم.

 

انواع کفشور های مربعی و خطی دونوع دیگر هستند .این کف شورها بر اساس شکل ظاهری دسته بندی میشوند و شامل ساده و سرامیک خور هستند.

 

آشنایی با کفشور مربعی و انواع آن

گفتنی است این  انواع کفشور متفاوتی دارد که عبارت اند از :  ساده، سرامیکی، استیل ، پلاستیکی و… که پر کاربرد ترین آن همان کفشور  چیست مربعی ساده است. کفشور مربعی سرامیکی که ابعاد آن بین ۱۰ تا ۲۰ سانت است گرچه باید نوع و مدل آن را مورد توجه قرار داد.

یکی از انواع کفشور ها کفشور مربعی است که در کف منازل و آشپزخانه ها کاربرد دارد. اغلب افراد از نوع ساده آن استفاده می‌کنند اما انواع دیگری هم از این کفشور مثل سرامیکی، استیل، پلاستیکی و… نیز وجود دارند.

 

اگر دنبال انواع کفشور با مقاومت بالامیگردید میتوانید روی کفشور استیل ضدخش و کفشور برنجی حساب باز کنید.

 

آشنایی با کفشور خطی

 

کفشور خطی، کفشوری مدرن که با برخورداری از آن میتوانیم حجم زیادی آب را به دلیل بزرگ تر بودن نسبت به بقیه ی کف شور ها داخل چاه ها تخلیه کنیم.این انواع کفشور در حیاط ها، پارکینگ ها، استخرها و در بعضی حمام های لوکس و مکان های عمومی کاربرد دارند.

 

طراحان برخی از این کفشور ها برای هماهنگی بیشتر با کف سالن، حیاط، استخر و مکان های عمومی دیگر از سرامیک به جای تورهای مشبک استفاده می نمایند. زیبایی این کفشور ها مثال زدنی است. نام این انواع کفشور ، کفشور خطی مخفی است.

 

 در هنگام خرید انواع کفشور باید چه نکاتی را رعایت کنیم؟

 

  1. کفشور ها تاثیر به سزایی در زیبایی خانه تان دارند از همین رو زمان خرید توصیه می شود کفشور هایی را برگزینید که نمای دکوراسیون ساختمان را دلخراش نکند .

 

  1.  انواع کفشور حیاط تان را مقاوم در برابر تغییرات دما، فشار های متحمل شده از طرف ماشین، موتور و … انتخاب کنید چرا که با یک انتخاب نامناسب درجنس و نوع کفشور مشکلاتی برایتان ایجاد می شود.

 

۳٫پیشنهاد ما به شما برای انتخاب انواع کفشور در مکان هایی با دمای زیاد یا برخورد مستقیم نور خورشید به سطح آن این است که کفشوری به غیر از کفشور پلاستیکی انتخاب کنید چرا که کفشور پلاستیکی به راحتی مقاومت و سختی خود را از دست می دهد. لذا در صورتی که با گرفتگی لوله در خیابان میرداماد تهران روبرو شدید به لوله بازکنی میرداماد سایت برچسب مراجعه کنید و فقط یک تماس شما کافی است تا نیم ساعته خودشان را به شما برسانند.

 

۴٫اگر برای مکانی که آب با سطوح برخورد فروانی دارد برای مثال استخر پیشنهاد می شود اولویت تان کفشور خطی باشد.

 

۵٫در صورت بروز گرفتگی انواع کفشور ها یا بالازدن آب از لوله ها به سایت برچسب مراجعه کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن از خدمات تکنسین های فعال در محدوده محل زندگی تان بهره مند شوید.

 

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Author:

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!