توضیحاتی در مورد استفاده از لوله بازکن های دستی و فرآینده باز کردن لوله و ضرورت باز کردن لوله

برای این‌که لوله گشوده کن عملکرد قوی تر و بهتری داشته باشد و توانمند خیس بچسبد , خوبتر است همگی اطراف حاشیه پلاستیکی منتخب که قرار است به سینک بچسبد را پارافین بمالید .

به کار گیری لوله یا این که چاه بازکن های شیمیایی

این قسمت پلاستیکی لوله گشوده کن را به گونه ای که آب زیر کلاهک آن نتواند نفوذ پیدا کند روی چاهک قرار دهید و در سینک اندکی آب بریزید . گونه لوله گشوده کن را سفت به طرف تحت فشار دهید . این تکان را به تعداد ۱۰ توشه تکرار فرمایید و در‌صورتی‌که ضروری بود چه بسا آن را مجدد انجام دهید . لوله گشوده کن را بردارید تا آب باطن سینک با فشار وارد چاهک شود و ذرات باطن لوله را در سمت لوله فاضلاب جهت دهی نماید . در پاینا آب داغ را گشوده کرده تا به‌دنبال شیوه یافتن به باطن لوله جداره آن را به صورت جامعی پاک سازی نماید .

همانگونه که در مقاله یادگرفتن لوله بازکنی سرویس شما دوستان خوب پهنا کردیم این روش ها بصورت های متفاوت انجام می پذیرد .

لوله بازکنی در اکباتان شبانه روزی

به کار گیری لوله یا این که چاه بازکن های شیمیایی

روش دیگر به کارگیری از چاه بازکن های شیمیایی می باشند که عبارتند از محلول های دوچندان موثری که پیرو ریختن آنان در چاهک گرفتگی لوله ها بایستی دوچندان با سرعت و آسوده برطرف و مجرای لوله گشوده شود . یکی ایرادات بزرگی که بخش اعظمی از اشخاص مرتکب می‌شوند این است که محلول را درون چاهک ریخته و آن را به به درحال حاضر خویش رها می نمایند که بایستی اظهار کرد مضاعف کار نادرستی میباشد

بر جا ماندن محلول شیمیایی بر جداره لوله ها باعث پوسیدگی آن‌ها می شود , در فیض در ادامه ریختن محلول در چاهک یک سری دقیقه ای ابتدا شکیبایی فرمائید و آن گاه آب را گشوده نمائید تا به مقطع یک سری دقیقه وارد لوله شود و محلول را شستشو دهد . یکی دیگر از اشتباهاتی که بعضا اشخاص می نمایند این است که بعداز ریختن محلول شیمیایی راز خویش را به نزدیک چاهک میاورند تا باطن آن را بررسی نمایند , این کار غلط سبب می شود که گاز های سمی که از محلول متصاعد شود وارد سیستم تنفسی شخص شود که دوچندان خطرناک و زیان آور است .

در پایان بایستی بیان کرد که بعضا از محلول های شیمیایی لوله گشوده کن برای رفع گرفتگی های ناشی های چربی ها و ذرات طعام مطلوب میباشند و بعضا های دیگر برای رفع گرفتگی های ناشی از تجمع موی در لوله ها به کار گرفته میشوند . در فیض از محلولی استعمال فرمائید که مطلوب کار متبوع شما باشد تا به خلل بر نخورید .

بازکردن لوله به وسیله مواد ارگانیک مو جود در آشپزخانه

بعضا از اشخاص ترجیح می دهند به مرادباز کردن لوله ها از موادی که به شدت خواص خورندگی دارا‌هستند و احتمالا به لوله ها زخم وارد نمایند به کار گیری نکنند . احتمالا شما نیز قسمتی از این نوع از اشخاص باشید و به جای کاوش در تحت سینک و همینطور در‌پی مواد شیمیایی در دکان ها به قفسه های آشپزخانه خویش مراجعه‌نمایید و تصمیم بگیرید برای مفتوح کردن لوله ها به محیط زیست زخم وارد نکنید! اکثر زمان ها برای انجام این امور خیلی از اشخاص در ادامه مواد شیمیایی خطرناک , اسید های به شدت توانا و یا این که راه و روش های نامتعارف می‌روند در حالی که خط مش های معمولی خیس و ولی ارگانیک تری نیز برای گشودن لوله ها موجود هست تا دیگر نیاز به به کارگیری از مواد خورنده شیمیایی نباشد . این روش های ارگانیک اکثر زمان ها وقت ها اثر گذار بوده و به شیوه زیر انجام میشوند

پیش نیازهای ضروری برای باز کردن لوله ها :

۱٫ یک باکس جوش‌شیرین

۲٫ سرکه

۳٫ یک دستمال یا این که پارچه کهنه که به مقدار ای بزرگ باشد که بتوان برای مسدود سازی ترک فاضلاب آن را روی آن در اختیار بگذاریم . ۴٫ کتری که دارنده آب جوش باشد رفع بوی بد چاه فاضلاب در آذر قم

همگی مواد ضروری برای گشودن لوله ها همین ها میباشند و با استفاده از آن‌ها و روش معمولی ای می توان گرفتگی لوله ها را رفع کرد . درحال حاضر به شیوه انجام کار و استعمال درست از آنها می رسیم .

فرآیند کار به مراد رفع گرفتگی لوله ها :

قدم نخستین :

نیمی از بسته جوش شیرین را در سینک ظرفشویی خویش خالی نمایید . حواستان باشد برای انجام این کار از جوش شیرینی کم آب به کار گیری فرمایید و به هیچ وجه آن را با چیزی ترکیب یا این که تر نکنید . تنها به صورت بی واسطه آن را در لوله خالی نمایید .

قدم دوم :

دستمال یا این که پارچه های کهنه ای که مهیا نموده اید را گردآوری و در کنار دست خویش برای به کارگیری قرار دهید .

قدم سوم :

بعداز خالی کردن جوش شیرین ها به میزان یک دوم فنجان سرکه را باطن خط مش فاضلاب بریزید . بلافاصله بعداز ریختن سرکه حتما با دستمال یا این که پارچه ای که فراهم نموده اید مسیر فاضلاب را ببندید تا چیزی نتواند بیرون شود یا این که گریز نماید . ممکن است علت این کار را خواشته باشید بدانید , بدین خاطر که برخورد فی مابین این دو ماده گوناگون سبب ساخت یک ( حریق فشان ( کوچک می شود که دوست دارااست از شیوه فاضلاب بیرون شود و شما با این کار آن را به عبارتی جا آن ذیل نگه میدارید .

قدم چهارم :

اذن دهید این ادغام حریق فشانی کوچک شما به دوران ۳۰ دقیقه در محل خویش باقی بماند و در طی این دوران یک کتری آب را به جوش آورید . تخلیه چاه و لوله بازکن در نظام آباد شرق تهران شبانه روزی

قدم پنجم :

بعداز طی مقطع زمان مذکور پارچه یا این که کهنه را برداشته و با سرعتی آرام آب جوش را در لوله رمز ریز نمائید .

کار متبوع به آخر رسید و درحال حاضر می بایست لوله ای در اختیار داشته باشید که به طور ارگانیک و زیاد معمولی گرفتگی آن رفع شده باشد . در حالتی‌که گرفتگی لوله هنوز موجود است پروسه بالا را میتوانید یک توشه دیگر تکرار فرمایید و با آنکه معمولا بیشتر از یک توشه انجام این کار پیشنهاد می شود البته به عبارتی توشه اولیه می بایست کافی باشد . نکته قابل توجه البته در پایان این است که شما سوای به کارگیری از مواد شیمیایی و فقط به طور ارگانیک و موردها غیر خورنده توانسته اید گرفتگی لوله و یا این که سینک ظرفشویی خویش را رفع فرمائید .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Author:

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!