بهترین دورهی دیجیتال مارکتینگ در ایران کدام دوره است؟ دورهای که هم تمام سرفصلهای این حوزه را پوشش دهد و هم قیمت آن مناسب باشد. در این مقاله قصد داریم به این سوال شما صادقانه جواب دهیم و بهترین دورههای دیجیتال مارکتینگ ایران را بررسی کنیم. در ادامه با ما باشید.
آنچه می خوانید:
بررسی و مقایسه بهترین دوره های دیجیتال مارکتینگ ایران
میخوایم بهترین دوره های دیجیتال مارکتینگ ایران رو یکی یکی بررسی کنیم و ببینیم هرکدوم در چند ساعت چه سرفصلهایی ارائه میدن تا شما در یک مطلب اطلاعات کامل در مورد این دورهها داشته باشید، قبلش به این نکته توجه کنید که این مقاسیه ۱۰۰ درصد درست نیست و فقط ما مطالب خود سایتها رو درمورد زمان و سرفصل در این جا بررسی میکنیم و لطفا اگر دوره های زیر رو گذروندید نظرتون رو حتما زیر این پست بدید و به کامل شدن این مطلب کمک کنید.
دوره جامع ۲۰۰ ساعته آکادمی دیجیتال مارکتینگ
آکادمی دیجیتال مارکتینگ تهران از قدیمیترین و جامعترین دورههای بازاریابی ایران محسوب میشود. این آکادمی با شعار “متخصص رشد کسب و کار در فضای دیجیتال شوید” اساتید بنام وسرفصلهای کاملا کاربردی پرچمدار برگزاری دورههای دیجیتال مارکتینگ در تهران است.
اطلاعات دوره:
نوع دوره: دوره جامع (شامل ۱۱ دوره + پروژه)
سرفصلهای دوره :
- اصول دیجیتال مارکتینگ
- وردپرس
- بازاریابی محتوایی
- گوگل آنالیتیکس
- گوگل تگ منیجر
- گوگل ادز
- شبکههای اجتماعی
- سئو
- ایمیل مارکتینگ
- طراحی کمپین
- استراتژی
مدت زمان: ۲۰۰ ساعت (۵۰ جلسه ۴ ساعته)
زمان شروع: چهارشنبه ۱۴ اسفند
روزهای برگزاری: سه شنبه و چهارشنبه ها
ساعت برگزاری: ۱۷:۳۰ الی ۲۱:۳۰
مبلغ دوره : ۶٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان
دوره دیجیتال مارکتینگ ماهان
سرفصل های دوره دیجیتال مارکتینگ:
- بازاریابی دیجیتال مارکتینگ
- تفکر استراتژی، برنامه ریزی و مدل کسب و کار در دیجیتال مارکتینگ
- بازاریابی محتوایی
- مدیریت ارتباطات یکپارچه بازاریابی دیجیتال۱
- مدیریت ارتباطات یکپارچه بازاریابی دیجیتال۲
- برنامه ریزی رسانه های دیجیتال
- برندسازی دیجیتال
- وب و سئو
- مباحث نوین
جمع کل ساعات: ۱۲۶
دوره دیجیتال مارکتینگ واقعی ژان بقوسیان از سایت مدیر سبز
مبلغ دوره :۶,۹۰۰,۰۰۰ تومان
زمان آغاز دوره: شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
نوع برگزاری: آنلاین از طریق وبینار زنده
تعداد جلسات: ۲۴ جلسه ۹۰ دقیقهای
زمان برگزاری: شنبهها از ساعت ۶ عصر تا ۷:۳۰
مدرس: ژان بقوسیان
مخاطب: مدیران سایت، وب مسترها و کاربران حرفهای اینترنت
سرفصل ها:
- بازاریابی محتوا (Content Marketing)
- تبلیغات آنلاین (Online Advertising)
- سئو (Serach Engine Optimization)
- ساخت کمپین آنلاین خودکار (Online Campaign Automation)
- بازاریابی با ایمیل (Email Marketing)
- تبلیغنویسی (Copywriting)
- افزایش نرخ تبدیل سایت (Conversion Rate Optimization)
- تحلیل سایت و بازدیدکننده (Website Analysis)
- بازاریابی با رسانههای اجتماعی (Social Media Marketing)
دوره جامع دیجیتال مارکتینگ کاربردی آغازینو:
آغازینو با توجه به رویکرد بسیار خوبی که در کارنامهی خود دارد توانسته به یکی از مهمترین مراکز رشد و تربیت دیجیتال مارکترهای حرفهای در مشهد تبدیل شود. البته با تغییر رویکرد این مجموعه و برگزاری کلاسهای آنلاین، آموزشهای آنها محدود به مشهد نمیشود و همهی افراد میتوانند از هرجای ایران از آن استفاده کنند.
پشتیبانی ۱ ساله
آپدیت و کوچینگ ۱ ساله
مدت زمان آموزش: ۲۵ جلسه ۴ ساعته ۱۰۰ ساعت
نحوه ثبت نام: حضوری،غیرحضوری
مدت دوره :۲ماه
برنامه درسی دوره :
- فصل اول: اصول دیجیتال مارکتینگ
- فصل دوم:آموزش UX,UI و ابزارهای کاربردی فتوشاپ در طراحی سایت
- فصل سوم:طراحی سایت
- فصل چهارم: طراحی فروشگاه اینترنتی
- فصل پنجم: دوره جامع ۲۰۲۰ سئو
- فصل ششم:دوره شگفت انگیز کمپین های تبلیغاتی
- فصل هفتم:دوره گوگل ادوردز
- فصل هشتم:دوره گوگل آنالیتیکس و تگ منیجر برای اندازه گیری آمار وبسایت
- فصل نهم:ایمیل مارکتینگ
- فصل دهم:دوره سوشیال مارکتینگ (اینستاگرام مارکتینگ)
- فصل یازدهم:دوره موبایل مارکتینگ
- فصل دوازدهم:دوره استراتژی دیجیتال مارکتینگ
میتونین برای اینکه ببینین بازخورذ این دوره چطور بوده، به دانشجویان آغازینو سر بزنید و نظرات اونا رو مشاهده کنین.
دوره جامع کسب و کار اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ وبمستران هوشمند
یکی از بهترین دوره های کسب و کار اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ در مشهد که از پرطرفدارترین دوره ها در ایرانه و تا الان بیش از ۱۰۰۰ دانشجو از این دوره فارغ التحصیل شدند. اساتید به نام و سرفصلهای جامع و کامل از مهمترین ویژگیهای این دوره هست. دورهها به دوصورت حضوری (فقط در تهران) و غیر حضوری برگزار میشه.
اطلاعات دوره
شروع دوره: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
زمان دوره: ۹۰ ساعت
روزهای برگزاری دوره: یکشنبه و سهشنبه
ساعات برگزاری: ۱۷ تا ۲۰:۳۰ (۳ ساعات آموزش کامل و نیم ساعت استراحت)
نحوه پرداخت: نقدی و اقساطی
نحوه برگزاری دوره: به صورت حضوری، همچنین فایل ویدئویی هر جلسه، یک روز بعد از برگزاری جلسه حضوری از طریق پنل کاربری در سایت همیارآکادمی در دسترس است (امکان دانلود جلسات برگزار شده همیشه برای شما فراهم است)
مکان آموزش: دفتر آکادمی
مبلغ دوره ۸,۸۰۰,۰۰۰ تومان۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان
دوره دیجیتال مارکتینگ رهنما کالج
توی دورهی بازاریابی دیجیتال رهنماکالج قراره شرکت کنندگانی که مشتاق فراگرفتن پیچ و خم دیجیتال مارکتینگ هستن و برای یافتن راهحلهای خلاقانه، با انجام دادن یه پروژۀ واقعی از صفر تا صد فرآیند برنامهریزی بازاریابی و طراحی و اجرای کمپین بازاریابی دیجیتال رو تمرین کنن و در حین اجرای پروژه در کارگاههای تخصصی از اساتید این حوزه مطالب جدیدی بیاموزند.
برای شرکت دراین دوره کافیه فرم ثبت نام رو پر کنید و بعد از پرکردن اون، از شما آزمون به صورت آنلاین گرفته خواهد شد بعد از اینکه در آزمون نمره بالایی کسب کردید برای مصاحبه حضوری به رهنما کالج دعوت خواهید شد . شرکت کنندگانی که بیشترین سازگاری با دوره را داشته باشند میتوانند وارد این دورهی اموزشی شوند و از آن استفاده کنند، البته یک شرط ورود دیگر پیش روی شماست، مصاحبه حضوری.
بعد از اینکه در مصاحبهی حضوری قبول شدید، مجموعهای را برای مطالعه به شما معرفی میکنند تا آمادگی قبلی برای شرکت در کلایها را داشته باشید.
اگر مطالعه غیرحضوری رو هم با موفقیت سپری کنید وارد دورهی کارآموزی هفت هفتهای خواهید شد.
در روزهای اول تیمبندی میشین و روی یک پروژه برای مدت کاراموزیتون کار میکنین.
در حین انجام پروژه میتونین از کارگاههای دیجیتال مارکتینگ هم استفاده کنین. در نهایت شما باید پروژه کارآموزی رو با هم تیمیهاتون ارائه بدید تا اساتید دوره اون رو ارزیابی کنند.
سرفصل های این دوره :
- تحقیقات و مطالعه بازار
- استراتژی بازاریابی دیجیتال
- استراتژی محتوا و تولید محتوا
- بهینهسازی موتورهای جستوجو
- شاخصهای کلیدی عملکرد
- اندازهگیری
- طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی
- شبکههای اجتماعی
- گیمیفیکیشن
- محصول، لندینگ و تجربهکاربری
- تکنولوژیهای بازاریابی دیجیتال
- تبلیغات آنلاین
اساتید این دوره:
- سینا شفیعزاده (تحقیقات بازار و تحلیل داده)
- توحید علیاشرفی(تجربههای مدیر مارکتینگ)
- امیر اخلاصی(اصول بازاریابی)
- علی حسینی(بهینهسازی موتورهای جستجو)
- سجاد احمدی(استراتژی دادهمحور در بازاریابی دیجیتال)
- گیتی عاصمی(کمپین و شبکههای اجتماعی)
- سجاد بهجتی(استراتژی و تولید محتوا)
- احسان علینقیان(برنامهریزی بازاریابی)
- هاتف تالوئی(کمپینهای ادوردز و ادنتورک)
- علی بابائی(تجربه کاربری و محصول)
- علیرضا رنجبر شورابی(گیمیفیکیشن و برنامههای وفادارسازی)
جدول زمانبندی سال ۹۹
- زمان ثبتنام: مرداد و شهریور
- آزمون ورودی آنلاین: شهریور
- دوره مطالعه غیرحضوری: مهر
- شروع دوره: اواخر مهر
- پایان دوره: اواسط آذر