از بیده توالت فرنگی یا خودشور چه میدانید؟

خیلی از افراد دغدغه شستشو برای استفاده از سرویس توالت فرنگی را دارند و باید گفت که بیده توالت فرنگی یا خودشور یک راه حل ساده و کاربردی برای این نوع توالت هاست و با وجود آن مشکل بزرگ و رایج توالت فرنگی بخصوص در ایران حل شده است و استفاده از توالت فرنگی را بسیار آسان و راحت کرده است.
بنابراین اگر میخواهید در این مورد بیشتر بدانید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 آشنایی با خودشور یا بیده توالت فرنگی

به توالت فرنگی هایی که دارای سیستم خودشور باشند، توالت فرنگی خودشور یا بیده دار می‌گویند. در واقع به وسیله بیده یا خودشور توالت فرنگی، شستشوی افراد و طهارت گرفتن آسان شده است و به اصطلاح لاتین به آن bidet می گویند .
توالت های فرنگی باز هم با وجود داشتن سیستم بیده و بر طرف شدن مشکل شستشو، ممکن است به دلایل مختلفی یا رعایت نکردن بعضی نکات دچار گرفتگی های شوند که بعضاً شدید است و نیاز به تجهیزات خاص برای برطرف کردن آن وجود دارد. در این موارد نمیتوانید از روش های معمول خانگی یا حتی فنر زدن استفاده کنید و حتما نیازمند تکنسین ماهر و تجهیزات و دستگاه های مربوط به آن می باشید و هرگز خودسرانه اقدام به رفع گرفتگی نکنید و هزینه های بعدی را، بی دلیل برای خود نتراشید.
اگر در تهران ساکن هستید، میتوانید از خدمات شبانه روزی سایت برچسب استفاده کنید. برچسب در سراسر تهران، نزدیک ترین و بهترین متخصصین در این زمینه را به شما معرفی میکند و فقط کافیست با یک تماس از خدمات لوله بازکنی در محل خود استفاده کنید؛ مانند لوله بازکنی در مرزداران تا از بهترین روش ها برای رفع گرفتگی لوله ها بهره مند شوید.

بیده توالت فرنگی یا خودشور چگونه کار میکند ؟

در واقع استفاده از توالت فرنگی بیده دار کار آسانی است؛ بطوری که با باز شدن شیر عمل پاشش آب انجام می‌شود و به صورت اتوماتیک بسته میشود. اگر بیده توالت فرنگی عملکرد مناسبی نداشته باشد، میتواند شما را کلافه کند و همچنین در سیستم توالت اخلال ایجاد کند بنابراین اگر هنوز توالت فرنگی خود را تهیه نکرده آید یا قصد خرید دارید، حتماً باید به این نکته توجه کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع خودشور توالت فرنگی آشنا شوید.
بعد از تصمیم درست و خرید توالت فرنگی، به خصوص توالت فرنگی بیده دار همواره میتوانید از مقالاتی آموزشی و علمی در تمام زمینه های مربوط به سرویس بهداشتی و چاه بازکنی به صورت رایگان در سایت برچسب لوله بازکنی  استفاده کنید و از خدمات شبانه روزی و فوری تکنسین آن در سراسر تهران بهره مند شوید. لوله بازکن های سایت برچسب در کنار شما هستند تا شما با خیال راحت به رفع آسان و کم هزینه مشکلات و مسائل مربوط در زمینه لوله بازکنی، تخلیه چاه و رفع بوی بد بپردازید و از خدمات باتجربه ترین متخصصین در این زمینه بهره مند شوید.

چند نوع بیده در سیستم توالت فرنگی وجود دارد؟

برای خرید مطمئن و کارا در مورد توالت فرنگی با توجه به انواع مختلفی که در بازار موجود هست باید اطلاعات کافی داشته باشید در اینجا به معرفی انواع توالت بیده دار میپردازیم.
  1. توالت فرنگی با سیستم بیده اتوماتیک
  2. توالت فرنگی با سیستم بیده دستی

توالت فرنگی با بیده اتوماتیک

خودشور توالت فرنگی اتوماتیک در کنار توالت وال هنگ یا ساده نصب میشود و همانطور که از نامش بر می آید با برق کار می کند. طرز کار آن به این صورت است که با توجه به کلید هایی که بر روی دسته آن وجود دارد عمل آب ریزی شروع و متوقف میشود.
در نوعی از توالت فرنگی های پیشرفته برای این نوع سیستم خودشور فرنگی، امکانات بیشتری وجود دارد و جهت پاشش و فشار آن قابل تنظیم است و باعث کاراتر شدن و با کیفیت شدن این سیستم شده است.
شما میتوانید برای آموزش نحوه استفاده از بیده توالت فرنگی که البته کار آسانی هم هست به سایت برچسب بروید و مقاله نصب توالت فرنگی خودشور را مطالعه کنید.

توالت فرنگی با بیده دستی

در این نوع از سیستم توالت فرنگی بیده دار که به صورت مکانیکی هدایت میشود، فقط کافیست از اهرم کنار توالت استفاده کنید و با پیچاندن آن میزان فشار و آبریزی را تنظیم کنید و به این اهرم شیر بیده توالت فرنگی می گویند.
با توجه به دستی بودن بیده در این توالت ها دیگر نمیتوان بعضی از امکانات دسته فرمان دهنده در بیده اتوماتیک را دارا بود؛ مثل تنظیم قدرت و جهت پاشش آب یا حتی تنظیم دما!

نکته! چون هزینه نگهداری بیده مکانیکی بسیار ارزانتر از بیده توالت فرنگي اتوماتيك است، از این رو استقبال خوبی از آن شده است.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Author:

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!