لوله بازکنی با نوشابه و جوش شیرین راهکار مناسبی است یا خیر؟

بررسی لوله بازکنی با نوشابه و جوش شیرین

گرفتن لوله های خانه مشکلی است که روزانه برای همه افراد پیش می آید و برای رفع این گرفتگی ها افراد دست به راهکارهای خانگی می‌زنند که یکی از این راهکارها لوله بازکنی با نوشابه و جوش شیرین می باشد.

ما در این مقاله می خواهیم برای شما بررسی کنیم که آیا لوله بازکنی با نوشابه و جوش شیرین روشی مفید می باشد یا خیر؟

بررسی راهکار لوله بازکنی با نوشابه و جوش شیرین

قبل از بررسی لوله بازکنی با نوشابه و جوش شیرین ابتدا باید بدانید که لوله بازکنی در منزل راه های زیادی دارد که برای یادگیری آنها می توانید از مقالات آموزشی سایت های خدماتی مثل سایت “برچسب barchasb” استفاده کنید، ضمن اینکه می‌توانید لوله بازکنی های ماهر را به سادگی بشناسید و با آنها تماس بگیرید و کار خود را به آنها بسپارید.

بررسی لوله بازکنی با نوشابه و جوش شیرین

اما اگر خودتان در منزل می خواهید دست به کار شوید می توانید از راه های زیر اقدام کنید.

۱ لوله بازکنی با تلمبه دستی

۲ لوله بازکنی با استفاده از سرکه و جوش شیرین

۳ لوله بازکنی با  نوشابه و جوش شیرین 

۴ لوله بازکنی با فنر دستی

برای لوله بازکنی در منزل راه های دیگری هم از جانب دیگران ممکن است  پیشنهاد شود که اکثر  آنها غیر اصولی می باشد و ممکن است برای افرادی که از این روش‌های غیر اصولی استفاده می کنند های ضررهای مالی و جانی در پی داشته باشد پس ما به شما توصیه می کنیم که به هیچ وجه از راه های غیر اصولی استفاده نکنید. اگر مایل هستید در مورد مطلب لوله بازکنی با نوشابه و جوش شیرین بیشتر بدانید می توانید به مقاله  لوله بازکنی با نوشابه و جوش شیرین در سایت برچسب مراجعه کنید و اطلاعات کافی را کسب نمایید. در این مقاله توضیحات کامل و کافی در اختیار شما قرار داده شده است.

بازکردن لوله با نوشابه منطقی است؟!

امروز در اکثر سایت ها استفاده از روش لوله بازکنی با نوشابه و جوش شیرین را به عنوان راهکاری مناسب به افراد توصیه می کنند و این در حالی است که این لوله بازکنی با نوشابه و جوش شیرین راهکاری مناسب و اصولی نیست.

از جمله دلایلی که باز کردن لوله با نوشابه و جوش شیرین راهکار مناسبی نیست، می توان به دو دلیل اشاره کرد

۱ ترکیبات موجود در نوشابه گاز دار مثل سرکه نیستند که بتواند با جوش شرینی واکنشی قوی نشان دهند.

۲ میزان شکر بالایی که در نوشابه موجود می باشد بعد از مدتی چسبندگی زیادی را ایجاد می‌کند که این خود موجب تشدید گرفتگی لوله می شود

پس همین دو دلیل کافی است که باز کردن لوله با نوشابه و جوش شیرین راهکار اصولی و درستی به شمار نیاید، البته ممکن است افرادی از این روش استفاده کرده باشند و جواب هم گرفته باشند ولی این در گرفتگی های جزئی میتواند کار ساز باشد.

راهکار مناسب به جای لوله بازکنی با نوشابه

اگر به دنبال راهکار مناسبی برای لوله بازکنی با نوشابه و جوش شیرین هستید، می توانید مقداری جوش شیرین داخل لوله ریخته و بعد سرکه را به آن اضافه کنید و مدتی صبر نمایید جوش شیرین و سرکه کار خود را انجام دهند و گرفتگی ها را باز کند و در نهایت با مقداری آب گرم لوله را شسته تا گرفتگی ها برطرف شود لازم به ذکر است این روش در گرفتگی های شدید موثر نیست و برای گرفتگی های شدید باید با سرویس لوله بازکنی تماس بگیرید.

 

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
لجن فاضلاب

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Author:

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!