بارگیری , حمل و تخلیه ( ضایعات ) نخاله ساختمانی با نیسان , خاور , کمپرسی , کامیون با قیمت ارزان و در محل مجاز
آنچه می خوانید:
بارگیری , حمل و تحویل مصالح ساختمانی با قیمت خوب در تهران
با کامیون , خاور , نیسان سایپا , وانت در همه نقاط تهران با قیمتهای مطلوب
حمل پودر سنگ حمل گچ کیفیت بالا , حمل سیمان , حمل پوکه
بوسیله کمپرسی قریه چرخ کمپرسی تک , خاور سایپا به سرتاسر نقاط شهر در اسرع وقت با نازل ترین ارزش با اکیپ مجرب ضایعات ساختمانی یا نخالههای ساختمانی , عبارت است از موادی که به صورت تحمیلی و تصادفی در عملیات ساختوساز ساخت می شود . این ضایعات شامل مصالح ساختمانی از قبیل عایق , میخ , سیم برق , میلگرد و همینطور ضایعات حاصل از روند آمادهسازی مقدماتی محل پروژه همچون مصالح لایروبی , کنده درختان و قلوه سنگها میگردد . نخالههای ساختمانی , شاید دارنده سرب , آزبست و یا این که بقیه مواد خطرناک باشد .
بعضی از اجزای ضایعات ساختمانی همچون دیوار کم آب در روند دفن , از خویش گاز سمی سولفید هیدروژن منتشر می نمایند . به این ترتیب برای محیط زیست ساخت انواع می کنند و می بایست در محل مجاز تخلیه شوند .
بارگیری , حمل و تخلیه ( ضایعات ) نخاله ساختمانی در محل مجاز
با نیسان , خاور , کمپرسی , کامیون با قیمت خوب و در محل مجاز
ضرورت رئیس کامیون های منحصر به فرد حمل نخاله های ساختمانی
رییس سازمان محیط زیست شهر تهران بابیان اینکه کامیون های اختصاصی حمل نخاله های ساختمانی بایستی رئیس و مجهز به gps شوند , تاکید کرد : اضطراری است تصفیه منزل شیرابه راس دفع آراد کوه به روزرسانی شود .
به نقل از تهران پرس ; محمدحسین بازگیر رییس سازمان محیط زیست شهر تهران در خاطرنشان کرد وگویی با اشاره به اینکه در حوزه مدیریت پسماند شهر تهران دو گروه سرگرم عمل میباشند , اعلامکرد : یکیاز آنها گود آبعلی است که پسماندهای عمرانی و نخاله های ساختمانی شهری دراین جا مدیر می گردند و دیگری مجتمع پردازش و دفع آرادکوه است که آشغال های خانگی به آن جا حمل می شود .
مدیریت سازمان محیط زیست شهر تهران بابیان اینکه در وبسایت آرادکوه روزانه بیشتراز ۸۰۰۰ تن آشغال وارد می شود , تصریح کرد : قسمتی از این آشغال ها پردازش و بازیافت و چکیده دیگری به کمپوست تبدیل می گردند . همینطور یک آشغال سوز مرکزی ۲۰۰ تنی و محلی برای دفع پسماندهای طبی درین وبسایت موجود هست . نمایندگی حمل نخاله های ساختمانی در دزفول راه اندازی می شود
بازگیر ادامه اعطا کرد : در گود آبعلی هم یک واحد بازیافت شن و ماسه به گنجایش حدود ۴۰۰۰ تن و یک سیستم هاضم آشغال سوز با گنجایش ۳۰۰ بدن برای ساخت برق از آشغال ها موجود هست .
او با اشاره به اینکه روزمره به صورت میانگین حدود ۵۰ هزار تن نخاله های ساختمانی و پسماندهای عمرانی به گود آبعلی وارد می شود , تصریح کرد : هر دو راءس دفع پسماند آبعلی و آرادکوه نیاز داراهستند تا به صورت همیشگی به روزرسانی شوند . مشکل حساس ما در وب سایت دفع پسماند آرادکوه متصاعد شدن بوی نامطبوعی از آن است تا جایی که در مسیر فرودگاه امام ( ره ) هم این عطر احساس میشود .
مدیر سازمان محیط زیست شهر تهران بابیان این که ایراد گود آبعلی هم طول آشغال و دپوی زیاد در آن است , اعلام کرد : حجم متعددی از آشغال طی سالیان طولانی در این جا دپو شدهاست . اگرچه که در سالیان اخیر اقداماتی برای بهبود شرایط زیست محیطی این محل انجام یافته اما هنوز کفاف نمیدهد .
او با تاکید بر این که کامیون های منحصر حمل نخاله های ساختمانی می بایست هدایت شوند و پیمانکاران حمل نخاله ها زیر مدیر مطلوب و هوشمند قرار بگیرند , بیان کرد : کامیون های حمل نخاله بایستی مجهز به GPS شوند تا مسیر رفت و آمد آنان مشخص و معلوم شود و قابلیت تخلیه زباله در هر نقطه ای را نداشته باشند .
به گفته بازگیر در راءس دفع آشغال آرادکوه هم شیرابه هایی ایجاد می شود که بایستی تصفیه شود و تصفیه منزل شیرابه این راس دفع زباله مجهز شدن و به روز شود .
او در پایان با تاکید بر اینکه اختلال اصلی در قضیه مدیر پسماند تفکیک نکردن آشغال از مبدا است , تصریح کرد : دراین مورد می بایست زیرساخت های ضروری به وسیله شهرداری تهران مهیا شود آنگاه مبادرت به فرهنگ وتمدن سازی و آموزش کنیم تا پسماندهای تفکیک نشده در تراز شهر نداشته باشیم . لولهکشی و جوشکاری و . . .
روزمره در تهران بیش تر از ۴۲۰۰۰ تن نخاله ساختمانی دفع میشود
آمارها نشان میدهد که روزمره در تهران بیش تر از ۴۲۰۰۰ تن نخاله ساختمانی دفع میشود . این میزان نخاله تولیدی در تهران و بقیه کلان شهرها تبعات زیست محیطی نامطلوب داراست . درحالی که علیرغم ثبت ضابطه رئیس پسماند در سال ۱۳۸۴و کارایی های انجام شده برای صنعتی سازی ساختمان در کشورمان , هنوز مدیریتی روی نخاله ها صورت نمی گیرد . تجربیات دیگر کشورها همچون ایالات متحده , آلمان , تایوان و انگلیس نشان میدهد که از روش مدیر تخریب , میزان پسماندهای تولیدی در طی تخریب قابل کاهش بوده وهمچنین بوسیله بازیافت واستفاده دوباره از آنها می توان از محیط زیست حفاظت کرد . درین پایان طومار در حالی که توجیه اقتصادی عملیات بازیافت نخاله ساختمانی به روشنی نشان داده شده , تولید یک سری صنعت های وفرصت های شغلی جزو لاینفک عملیات بازیافت نخاله میباشد . دراین تحقیق خطوط راهنمای رئیس پیرامون کاهش نخاله ها از روش نظارت و ابلاغ تجربیات بقیه کشورها در مدیر نخاله ها وبررسی آن خطوط راهنما از نقطه نظرها متعدد همچون پباده سازی , تدارک مصالح , تناسب , فعال سازی , حفاظت وتخریب پایه گذاری کردن شدهاست , که به وقوع پیوستن آن خطوط راهنما میتواند مرزو بوم را ازحالت نامطلوب فعلی افزایش دهد .
حمل نخاله ساختمانی