هزینه های حمل نخاله ساختمانی و عمرانی با نیسان , خاور , کمپرسی و کامیون چگونه است؟

بارگیری , حمل و تخلیه ( ضایعات ) نخاله ساختمانی با نیسان , خاور , کمپرسی , کامیون با قیمت ارزان و در محل مجاز

بارگیری , حمل و تحویل مصالح ساختمانی با قیمت خوب در تهران

با کامیون , خاور , نیسان سایپا , وانت در همه نقاط تهران با قیمتهای مطلوب
حمل پودر سنگ حمل گچ کیفیت بالا , حمل سیمان , حمل پوکه
بوسیله کمپرسی قریه چرخ کمپرسی تک , خاور سایپا به سرتاسر نقاط شهر در اسرع وقت با نازل ترین ارزش با اکیپ مجرب ضایعات ساختمانی یا نخاله‌های ساختمانی , عبارت است از موادی که به صورت تحمیلی و تصادفی در عملیات ساخت‌وساز ساخت می شود . این ضایعات شامل مصالح ساختمانی از قبیل عایق , میخ , سیم برق , میلگرد و همینطور ضایعات حاصل از روند آماده‌سازی مقدماتی محل پروژه همچون مصالح لایروبی , کنده درختان و قلوه سنگها میگردد . نخاله‌های ساختمانی , شاید دارنده سرب , آزبست و یا این که بقیه مواد خطرناک باشد .
بعضی از اجزای ضایعات ساختمانی همچون دیوار کم آب در روند دفن , از خویش گاز سمی سولفید هیدروژن منتشر می نمایند . به این ترتیب برای محیط زیست ساخت انواع می کنند و می بایست در محل مجاز تخلیه شوند .

بارگیری , حمل و تخلیه ( ضایعات ) نخاله ساختمانی در محل مجاز
با نیسان , خاور , کمپرسی , کامیون با قیمت خوب و در محل مجاز

حمل نخاله های ساختمانی

ضرورت رئیس کامیون های منحصر به فرد حمل نخاله های ساختمانی

رییس سازمان محیط زیست شهر تهران بابیان این‌که کامیون های اختصاصی حمل نخاله های ساختمانی بایستی رئیس و مجهز به gps شوند , تاکید کرد : اضطراری است تصفیه منزل شیرابه راس دفع آراد کوه به روزرسانی شود .

به نقل از تهران پرس ; محمدحسین بازگیر رییس سازمان محیط زیست شهر تهران در خاطرنشان کرد وگویی با اشاره به این‌که در حوزه مدیریت پسماند شهر تهران دو گروه سرگرم عمل میباشند , اعلام‌کرد : یکی‌از آنها گود آبعلی است که پسماندهای عمرانی و نخاله های ساختمانی شهری دراین جا مدیر می گردند و دیگری مجتمع پردازش و دفع آرادکوه است که آشغال های خانگی به آن جا حمل می شود .

مدیریت سازمان محیط زیست شهر تهران بابیان این‌که در وبسایت آرادکوه روزانه بیشتراز ۸۰۰۰ تن آشغال وارد می شود , تصریح کرد : قسمتی از این آشغال ها پردازش و بازیافت و چکیده دیگری به کمپوست تبدیل می گردند . همینطور یک آشغال سوز مرکزی ۲۰۰ تنی و محلی برای دفع پسماندهای طبی درین وبسایت موجود هست . نمایندگی حمل نخاله های ساختمانی در دزفول راه اندازی می شود

بازگیر ادامه اعطا کرد : در گود آبعلی هم یک واحد بازیافت شن و ماسه به گنجایش حدود ۴۰۰۰ تن و یک سیستم هاضم آشغال سوز با گنجایش ۳۰۰ بدن برای ساخت برق از آشغال ها موجود هست .

او با اشاره به این‌که روزمره به صورت میانگین حدود ۵۰ هزار تن نخاله های ساختمانی و پسماندهای عمرانی به گود آبعلی وارد می شود , تصریح کرد : هر دو راءس دفع پسماند آبعلی و آرادکوه نیاز دارا‌هستند تا به صورت همیشگی به روزرسانی شوند . مشکل حساس ما در وب سایت دفع پسماند آرادکوه متصاعد شدن بوی نامطبوعی از آن است تا جایی که در مسیر فرودگاه امام ( ره ) هم این عطر احساس می‌شود .

مدیر سازمان محیط زیست شهر تهران بابیان این که ایراد گود آبعلی هم طول آشغال و دپوی زیاد در آن است , اعلام کرد : حجم متعددی از آشغال طی سالیان طولانی در این جا دپو شده‌است . اگر‌چه که در سالیان اخیر اقداماتی برای بهبود شرایط زیست محیطی این محل انجام یافته اما هنوز کفاف نمیدهد .

او با تاکید بر این که کامیون های منحصر حمل نخاله های ساختمانی می بایست هدایت شوند و پیمانکاران حمل نخاله ها زیر مدیر مطلوب و هوشمند قرار بگیرند , بیان کرد : کامیون های حمل نخاله بایستی مجهز به GPS شوند تا مسیر رفت و آمد آنان مشخص و معلوم شود و قابلیت تخلیه زباله در هر نقطه ای را نداشته باشند .

به گفته بازگیر در راءس دفع آشغال آرادکوه هم شیرابه هایی ایجاد می شود که بایستی تصفیه شود و تصفیه منزل شیرابه این راس دفع زباله مجهز شدن و به روز شود .

او در پایان با تاکید بر این‌که اختلال اصلی در قضیه مدیر پسماند تفکیک نکردن آشغال از مبدا است , تصریح کرد : دراین مورد می بایست زیرساخت های ضروری به وسیله شهرداری تهران مهیا شود آن‌گاه مبادرت به فرهنگ وتمدن سازی و آموزش کنیم تا پسماندهای تفکیک نشده در تراز شهر نداشته باشیم . لوله‌کشی و جوشکاری و . . .

حمل نخاله های ساختمانی

  روزمره در تهران بیش تر از ۴۲۰۰۰ تن نخاله ساختمانی دفع میشود

آمارها نشان می‌دهد که روزمره در تهران بیش تر از ۴۲۰۰۰ تن نخاله ساختمانی دفع میشود . این میزان نخاله تولیدی در تهران و بقیه کلان شهرها تبعات زیست محیطی نامطلوب داراست . درحالی که علیرغم ثبت ضابطه رئیس پسماند در سال ۱۳۸۴و کارایی های انجام شده برای صنعتی سازی ساختمان در کشورمان , هنوز مدیریتی روی نخاله ها صورت نمی گیرد . تجربیات دیگر کشورها همچون ایالات متحده , آلمان , تایوان و انگلیس نشان می‌دهد که از روش مدیر تخریب , میزان پسماندهای تولیدی در طی تخریب قابل کاهش بوده وهمچنین بوسیله بازیافت واستفاده دوباره از آن‌ها می توان از محیط زیست حفاظت کرد . درین پایان طومار در حالی که توجیه اقتصادی عملیات بازیافت نخاله ساختمانی به روشنی نشان داده شده , تولید یک سری صنعت های وفرصت های شغلی جزو لاینفک عملیات بازیافت نخاله می‌باشد . در‌این تحقیق خطوط راهنمای رئیس پیرامون کاهش نخاله ها از روش نظارت و ابلاغ تجربیات بقیه کشورها در مدیر نخاله ها وبررسی آن خطوط راهنما از نقطه نظرها متعدد همچون پباده سازی , تدارک مصالح , تناسب , فعال سازی , حفاظت وتخریب پایه گذاری کردن شده‌است , که به وقوع پیوستن آن خطوط راهنما میتواند مرزو بوم را ازحالت نامطلوب فعلی افزایش دهد .

حمل نخاله ساختمانی

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Author:

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!