بررسی تعداد ماشین کرایه ای حمل نخاله ساختماني در سطوح شهر برای زیبا سازی

يكي ازاقدامات اصلی اداره سرویس ها موتوري شهرداري اصفهان در مورد تمیز کاری شهروبهبودعملكردجابجايي نخاله هاي ساختماني ايجادآژانس حمل نخاله وتوزيع باكس هاي حمل نخاله باحجمي بالغ بر ۲ . ۵ متر مكعب وظرفيت ۳ تا ۴ هزاركيلوگرم درمناطق گوناگون شهرزيباي اصفهان ميباشد .

ازمزاياي اين طرح مي توان به مواردذيل اشاره کرد :

استقرارباكس درمحل پيدايش نخاله وجلوگيري ازپراكندگي نخاله وسدمعبر

افزايش بازده كاربدليل عدم ريختن نخاله روي زمين وبارگيري دوباره حمل نخاله ساختمانی

عدم ريزش نخاله درحين حمل درسطح شهر

كاهش هزينه هاي بارگيري وحمل نخاله

مراقبت نظافت وپاكيزگي معابرشهر

واگذاری حمل نخاله ساختمانی حمل و بارگیری آشغال , لوله‌کشی و جوشکاری و . . .
شرکت صنعتی بهشهر ( سهامی عام ) و کمپانی سهامی عام مارگارین در حیث دارد , سرویس ها ما یحتاج خویش مشتمل بر خدمت , تعمیرات و مراقبت ماشین‌آ‌لات حمل‌ونقل مشتمل بر گونه های لیفتراک ( برقی , دیزلی , گازی و بنزینی ) , پالت تراک , کامیون , تراکتور , دامپر , گونه های ماشین سواری , وانت و غیره , تامین نیروی سرویس ها نظافتی , حمل و بارگیری آشغال , حمل نخاله ساختمانی , اسکلت‌سازی به طور اجرای پروژه‌ها , آرماتوربندی و بتن‌ریزی به طور اجرای پروژه‌ها , تخریب ساختمان و بتن به طور اجرای پروژه‌ها , ساخت و نصب مخازن ذخیره روغن , لوله‌کشی و جوشکاری پلی‌اتیلن به طور اجرای تعمیرات موردی , حمل توشه شهری بوسیله خودروی وانت دارنده جواز طرح ترافیک , اجاره‌ای کلنگ بادی , پیکور و دیگر امکانات تخریب در چارچوب قرارداد یک ساله و اجرای جرثقیل در اشکال تناژ۳ الی ۱۰۰ بدن به طور انجام شغل های موردی را از روش مناقصه واگذار نماید .

خبرگزاری تسنیم : مدیرعامل اداره رئیس پسماند شهرداری همدان از تشکیل ۲۰۴ پرونده تخلف برای کامیون های حمل نخاله این شهر خبر بخشید و اذعان کرد : آمار دقیقی از کامیون های حمل نخاله نیست ولی پیش گویی می شود ۲۰۰ کامیون فعال در همدان وجود داشته باشند .

۲۰۴ پرونده برای کامیون‌های حمل نخاله درست شده شده‌است

به نقل از خبرگزاری تسنیم در همدان , بابک مهدی آزاد روز جاری در نشست جهت دهی نخاله های ساختمانی شهرستان اظهارکرد : سالیانه در چهار هکتار زمین به طول ۱۵ متر نخاله های ساختمانی تخلیه می شود که هم اندازه دو درصد خاک برداشت شده از تراز شهر است .

او ادامه بخشید : پنج درصد کامیون های حمل آشغال از ضابطه تخطی می نمایند که برای تقابل با این اشخاص ۱۷ ضابط قضایی در حیث گرفته شده و کامیونهای خلافکار را متوقف می نمایند . نخاله های ساختمانی رها شده در خیابانهای کوی علوی جمع آوری شد اجتماعي

مهدی آزاد تصریح کرد : متاسفانه کامیونهای حمل نخاله های ساختمانی در همدان ساماندهی نشده و دارنده صنف و اتحادیه نیستند .

او ادامه داد : گهگاه برای خاکبرداری از یک ساختمان که نیاز به ۱۵ کامیون است بیشتراز ۴۰ کامیون در محل حاضر میگردند که مشکلاتی را برای صاحب و ساکنان حوزه‌ تولید می نمایند .

مدیرعامل مدیریت پسماند شهرداری همدان اضافه کرد :

چهار اکیپ فعال گشت زنی در تراز شهر موجود است و پاکسازی شهر و بخش از جاده های فرعی به وسیله پیمانکاران خدمات شهری انجام می شود .

او از مطالعه و مکان یابی وب سایت نو دفع نخاله های ساختمانی خبرداد و ذکر کرد : در این مورد نیاز نیست شهرداری مساله زیست محیطی را بسنجد و طرح خویش را به محیط زیست ارائه نماید .

مهدی آزاد در رابطه دفع نخاله های ساختمانی روستاها هم اظهار‌کرد :

این کار متولی خاصی در ده ندارد و با دقت به این‌که تارنما دفع نخاله در زباط شورین واقع است که مسافت متعددی با روستاها داراست روستائیان به دفع نخاله در کناره جاده یا این که جاده های فرعی اقدام می نمایند و چه بسا تخلیه بدون پول نیز نمی تواند مشوق نیکی برای آنها باشد . بررسی مخازن ذخیره پساب شهری و صنعتی در سطح شهرها

او افضود کرد : سنگبری هایی هم در کنار جاده وجود دارا هستند که نخاله های خویش را همانجا رها کرده و وظیفه ای برای حمل نخاله و دفع در مکانی مطلوب شم نمی‌کنند .

او تصریح کرد : شهرهای جورقان و مریانج هم وبسایت تخلیه نخاله ندارند .

مهدی آزاد در بخش دیگری به یادگرفتن رخ به رخ ۶۹ هزار خانوار از مجموع ۱۷۰ هزار خانوار شهرستان در موضوع تفکیک آشغال از مبدا خبرداد و افزود : ۸۵ درصد آشغال همدان تَر و ۱۵ درصد کم آب است .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Author:

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!