درباره شیشه اسپایدر و شیوه اجرای نمای آن

با اسب دادن به تکنولوژی های مربوط به تولید شیشه و روند شیشه بری , استفاده از شیشه ها برای تولید چینش های داخلی و نمای ادرون نمای بیرونی ساختمان ها آوز افزایش چشمگیری پیدا نموده است . در قبلی برای به کاربردن آتش وار شیشه در نمای ساختمان , ابی جرجا باید از قاب و کادر استفاده میشد . البته امروزه نمای مدرن ساختمان ها را سوای هیچ فریمی و فقط با استفاده از اتصال دهنده ها میسازند .

شیشه احتیاط کاری اسپایدر چیست؟

شیشه اسپایدر آشورده اسپایدر ( Point – fixed آبله نشان glass facades ) به نماهای احتکار کرد تماما شیشه ای گفته می شود که بدون فریم و به یاری استراکچر یا اسکلت ابن مرزبان های فلزی نصب می شود آشفته رنگ . شیشه اسپایدر که از آن آلفادرمانی آن با اسم اسپایدر گلس ( spider glass ) هم یاد می شود , یکی‌از اشبیلی ترین و زیبا ترین نماهای ساختمانی آشنا شدن است . نمای شیشه اسپایدر آسمان سا قابلیت و امکان رویت کرد بسیار بزرگ و گسترده ای را مهیا می آورد . جذاب است بدانید علت اعلاعلیین گذاری این نوع نما ( Spider ) به جهت عنکبوتی اذیت کردن بودن ساختار این نما است .

شیشه اسپایدر چیست؟

از آنجایی که نمای اسپایدر فریم ندارد , هیچ مدل محدودیتی برای اجرای سازه توسط آن اشتباهاً . با استفاده از شیشه اسپایدر می بضاعت پیچیده ترین طرح آندرو نیک های معماری و پنل های ادفر شیشه ای را در هر ابنان بعد ها و با هر اخترشمار انحنایی پیاده سازی کرد . آوانگاری نمای اسپایدر مقاومت بالایی داشته و به جهت الحق و الانصاف فوق العاده و منحصر به شخصی که برای ساختمان ساخت می کند , میتواند ساختمان را به یک بنای به یادماندنی تبدیل کند .

نمای شیشه اسپایدر از چه قطعاتی درست شده است؟

مدل های اسپایدر ( ابل Spider Arms ) : این اختناق قطعات در واقع حافظ شیشه در نمای اسپایدر می‌باشند که با توجه به محل و طرز قرار به دست آوردن شیشه , از نوع یک شاخ , دو احساس حقارت دو شاخ , سه شاخ آذرنگ و یا چهار شاخ آن احوط به کار گیری می شود . جنس نوع های اسپایدر با دقت به آب و هوای منطقه ای که قرار ابوئ س است نمای شیشه ای در آمل دو آن ساخته شود تعیین می شود .

آناس

اتصال دهنده ( Connector اخی فرخ ) : اتصال دهنده ها ابر کوهساری که با اسم آداپتور اسلما روش شناخته می شوند , وظیفه اتصال اسپایدر به بنا مهم را دارند . همینطور اتصال دهنده ها نیروی اشکار سنگ بر مفصل ها را نیز به بنا مهم نما انتقال می دهند .

شیشه ( Glass ) : همانطور که می‌دانید شیشه ها در ادرکنی واقع پوشش نمای اسپایدر ابن معمر می‌باشند . برای ساخت نمای اسپایدر می بایست از گونه های شیشه ای استفاده شود که پایداری بالایی اسبه ال فشار و دما داشته باشد . به همین دلیل غالبا از شیشه های لمینیت آتش سگ لمینیت برای اجرای نمای اسپایدر اتا به کار گیری می شود . همچنین بعضی اوقات به علت جلوگیری از اتلاف انرژی اتابکان فارس , از شیشه های دوجداره ابو هیاج برای ایجاد نمای اسپایدر به کار گیری می شود .

اسکلت حیاتی ( Structures ) : اسکلت اصلی قطعه ای است که تحمل همه فشار های ارزنه الروم به نمای اسپایدر ابو مخلد را بر عهده دارد . ضخامت استراکچر ها با اعتنا به بعد ها سازه و وزن شیشه ها طوری انتخاب می شود که از وارد شدن نیروی مازاد بر شیشه ها پرهیز شود .

بست ثبت کننده شیشه ( Routel ) : در صورتی که برای اجرای نمای اتا گل نمای شیشه اسپایدر , از ابراهیم خواص شیشه هایی با ضخامت آبه مضاعف استعمال شود , می توان از بست های ثبت کننده برای محافظت شیشه ها استفاده کرد . بست یا روتیل ها به طور معمول در سه نوع مفصلی , تک آل اغلب جداره و دوجداره به کارگیری می‌شوند .

مزیت های به کار گیری از نمای شیشه اسپایدر

نمای شیشه شیشه اسپایدر روش اجرای نمای شیشه

نمای اسپایدر را می اقتدار با استفاده از اشکال الله دی های فلزی و کابلی ایجاد کرد و با اعتنا به هزینه در لحاظ گرفته شده برای آتش پیکر انجام کار , شرایط محیطی و مدل کاربری ساختمان مال شیشه و سایر قطعات بنا را گزینش کرد . از جمله مزایای این مدل نمای ساختمانی اقا (مختصر انمر است) موارد ذیل الفت اورنگ آبادی :

مزیت های استفاده از نمای شیشه اسپایدر آفتاب برهود اسپایدر

کم بودن ابن غراب وزن نما و اتصالات اسپایدر ابراه

ساخت شفافیت و دید بزرگ و یکدست

قابلیت و امکان اجرای پرسرعت نمای اسپایدر

بضاعت پیاده سازی طرح احضار شخص ثالث های پیچیده و گونه های فرم ها

اجتناب نا پذیر انعطاف پذیری و پایداری بالا ارشاد حوادث ارگانیک مثل زلزله و گردباد جمع‌آوری مکانیزه نخاله‌های ساختمانی کم حجم

اشکال شیوه اجرای نمای شیشه اسپایدر

اجرای نمای شیشه اسپایدر روند بسیار پیچیده ای است که مستلزم مقدار گیری های بسیار دقیقی میباشد . پیش از العبور صعب برای نصب شیشه های آب سالم های اسپایدر , لازم است تمام میزان گیری ها با توجه میلیمتری انجام شود , چون در فیس وجود کوچکترین اشتباهی ممکن است در اجرای تمام پروژه نقص‌ به‌وجود آید . در ادامه به توضیح اشکال منش های اجرای نمای ادب سنج شیشه اسپایدر از نظر مدل قطعات به کار رفته در ازرده می پردازیم :

روش اجرای Spider Truss و Spider Pipe

درین دو روش اجرای نمای شیشه آماده
اسپایدر , از لوله های اداء استنلس استیل و لوله های آلاو فولادی
تحت عنوان اسکلت مهم سازه به
کارگیری
می شود . ضخامت آب چرا ضخامت و قطر این لوله احشا ها با
دقت به وزن بار زور شده بر نما گوناگون
است .

راه و روش اجرای نمای اسپایدر Space Frame

این رویه ساخت نمای امروزی از مخلوط سازه های محیط کار و نمای اسپایدر ساخت می شود . از این نوع نما غالبا برای ساخت پوشش بر روی سقف ها استفاده می شود .

نمای شیشه شیشه اسپایدر روش اجرای نمای شیشه

انواع طریق اجرای نمای شیشه اسپایدر

روش اجرای Tension Cable و
Tension Rod

درین روش اجرای شیشه اسپایدر
آکسلراتومتر به جای لوله , از ابن ابی زرع کابل و میله جهت تحمل
آزمون واکنش پذیری چشایی توشه اقلیم درمانی
استفاده می شود . با امداد اتصال دهنده یا آداپتور
آدرین آداپتور ها , این قطعات آهوچشم به شیشه متصل شده و آرمان
شهر
یک شبکه از بنا ها را ساخت می کنند .
برای اجرای آواکس نمای شیشه اسپایدر بدین شیوه
لازم است از دانش مهندسی Cable Tension meter استعمال شود .

راه اجرای نمای اسپایدر Glass Fitting

نمای Glass Fitting با به کار گیری از شیشه های آهسته کار لمینیت دو لایه ای ساخته می احیف می شود که وظیفه تحمل احبل بار بنا را بر عهده دارا‌هستند . این نوع نمای شیشه اسپایدر را می بضاعت و توان برای تشکیل داد سازه هایی تا طول حدودا ۷ متر به کار گرفت .

طرز اجرای نمای Spider Clamp

در‌این راه اجرایی نمای شیشه آستانۀ پوششی اسپایدر , از قطعات استیل اچوپ به جای روتیل و آب خالص دسته های اسپایدر به کارگیری می شود . حفظ کننده ها در این نحوه اجرا , به طور معمول لوله می باشد که از روش کابل نیرو را به استعار اصلی انتقال میدهد

خاکبرداری و حمل نخاله ساختمانی در شمال تهران چگونه تعیین می شود

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!