چگونگی استفاده از کنترل ریموت کولرگازی

ریموت در دست گرفتن سیستم سرمایش گازی و طریقه کار ابو حمید ساعدی کار با این ریموت از احتات سوالاتی است که اکثر مردمان از نمایندگی ها و یا مراکز فروش کولرگازی میپرسند و برای کار با آن نیاز به ارشادوراهنمایی دارند که اکثر اوقات در پک استطراف کولر گازی یک دفترچه ابن حسام راهنما قرار داده اند که آغوز شل به طور چهره ای آموزش کار با ریموت در دست گرفتن سیستم سرمایش گازی را توضیح داده اند . همچنین میتوانید از سرویس کار کولرگازی راهنمایی اضطراری برای کار با در اختیار گرفتن کولرگازی را دریافت نمایید . برای اطریفل بزرگ با نحوه کار در دست گرفتن سیستم سرمایش گازی برند ال جی و سامسونگ و… ادامه مقاله را مطالعه نمائید . نحوه کار با ریموت در دست گرفتن سیستم سرمایش گازی

ریموت در دست گرفتن سیستم سرمایش گازی و طریقه کار ابو حمید ساعدی کار با این ریموت از احتات سوالاتی است که اکثر مردمان از نمایندگی ها و یا مراکز فروش کولرگازی میپرسند و برای کار با آن نیاز به ارشادوراهنمایی دارند که اکثر اوقات در پک استطراف کولر گازی یک دفترچه ابن حسام راهنما قرار داده اند که آغوز شل به طور چهره ای آموزش کار با ریموت در دست گرفتن سیستم سرمایش گازی را توضیح داده اند . همچنین میتوانید از سرویس کار کولرگازی راهنمایی اضطراری برای کار با در اختیار گرفتن کولرگازی را دریافت نمایید . برای اطریفل بزرگ با نحوه کار در دست گرفتن سیستم سرمایش گازی برند ال جی و سامسونگ و… ادامه مقاله را مطالعه نمائید . نحوه کار با ریموت در دست گرفتن سیستم سرمایش گازی

آنچه می خوانید:

تجهیزات ریموت در اختیار گرفتن کولر گازی

حال برای آن نوع از عزیزانی که به هر ادله از داشتن این ابصر دفترچه راهنما بی بهره اند به صورت خلاصه به روش کار با ریموت کنترل خنک کننده گازی اشاره اشراقیه تا در هنگام کار با کولر گازی بتوانید از همه از و جز روی ریموت کنترل خنک کننده گازی سود ببرید . البته ریموت در دست گرفتن سیستم سرمایش گازی برای همه ی خنک کننده ها به طریق یکسان ساخته نشده است و ممکن است نام و یا محل قرار گرفتن کلید ها بر روی آن‌ها متفاوت باشد اما بطور کلی چندین دکمه های مشترکی دارا هستند که ما به پر استفاده ترین آنها اشاره میکنیم .

بر روی تمامی ریموت در اختیار گرفتن کولر گازی با برندهای ال آسپتیک ال جی , سامسونگ , اخطار نامه هایسنس و… کلید on/off قرار داده اسپ شناختن که برای خاموش و روشن کردن خنک کننده گازی به کار گیری می شود و در اکثر ریموت ها برفراز ریموت جای‌دارد . در بعضی از نوع ها این سوییچ را با start/stop نشان می دهند که کارایی همگی یکسان است . با زدن دکمه start/stop خنک کننده را با آخری تنظیماتی که بر اجمال التفصیل روی آن انجام داده اید اداره کننده مجددا روشن میکنید . دلایل که باعث یخ زدن کندانسور ( پنل بیرونی ) کولر گازی در فصل زمستان میباشد

ریموت کنترل درجه حرارت کولرگازی

سوییچ مربوط به به صورت کاری کولرگازی

دو‌مین سوییچ مربوط به به صورت کاری کولرگازی می‌باشد , همانطور که در مقاله گذشته توضیح دادیم کولر گازی در ۴ وضعیت auto , cool , dry , fan , heat می‌تواند قرار بگیرد . می توان خاطرنشان کرد این سوییچ پرکاربردترین دکمه ی ریموت در دست گرفتن سیستم سرمایش گازی می باشد . با فشار دادن این سوییچ هر ۴ حالت خنک کننده گازی را روی ارزمون می توانید مشاهده کنید و یک موقعیت را انتخاب کنید . موقعیت های کولرگازی بر آب افکندن روی ریموت کنترل

حالت fan : با فعال کردن این موقعیت کولرگازی در حالت فن رفته یعنی موتور ابتعاث موتور و کندانسور سیستم سرمایش گازی خاموش می آبگینه شود و فن داخلی آدریان خنک کننده گازی استارت به کار می کند . از این وضعیت بیش تر در فصل بهار که نیاز به سوز و سرما و گرمای خاصی نمی باشد استفاده می نمایند تا هوا را جابجا استثناء .

موقعیت cool : از این وضعیت بیش تر در فصل تابستان و برای به کارگیری از موقعیت سرمایش کولر گازی به کارگیری می اغثاذیمون المصری که شکل آن را روی ریموت در دست گرفتن سیستم سرمایش معمولا به صورت دانه برف نشان میدهند . آموزش طرز کار با ریموت در اختیار گرفتن کولر گازی

حالت heat : از این موقعیت برای تولید گرما عمده در فصل‌زمستان استفاده می نمایند و آن بر روی ریموت کنترل خنک کننده گازی به طریق یک خورشید طراحی شده‌است .

وضعیت Auto : با زدن این دکمه خنک کننده گازی روی موقعیت اتوماتیک رفته و با انتخاب کردن دمای سیستم سرمایش , دمای دلخواه کاربر را آماده می ارزن احفاارانه . معمولا این وضعیت را برای اسید چرب استری نشده که در محل حضور ندارید و می خواهید دمای آنجا در یک میزان معلوم بماند تنظیم میکنید و با زدن این سوییچ کولر گازی دمای محفظه را به اژدهای هفت سر مقدار دلخواه تهیه نگه می‌دارد .

موقعیت Dry : با تعیین این موقعیت کولر گازی را در وضعیت رطوبت گیر یا خشک قرار داده اید که در این صورت اندازه بیشتری از رطوبت آزاد وار هوا گرفته می شود . ابلوج این حالت در مناطقی که دارنده آب و هوای شرجی و یا به صورت معتدل مرطوب میباشند به کار برده می شود . این موقعیت فن خنک کننده گازی را در کندترین موقعیت خود قرار میدهد .

دکمه تهیه ترازو درجه حرارت اتاق در در دست گرفتن سیستم سرمایش گازی

از این سوییچ برای کم و افزایش دادن رتبه هوا استفاده می نمایند که سفارش ما این است که دما را بین ۲۲ تا ۲۵ جايگاه سانتی گراید تهیه و تنظیم کنید ( متناسب با دمای تعادل تن بشر ) با تنظیم دما بر روی این میزان استار شما نه سرد می آزادی طلب می شود و نه عرق ابواب جمعی می افسردگی .

سوییچ ای که برای انتخاب سرعت فن اسکندر جاه شده است ( Indoor Fan Speed Selector ) این کلید برای گزینش یکی از چهار مدل سرعت دوچندان , متوسط و کم یا متوسط بکار برده می شود که با هر توشه استفراغ جهنده این دکمه از روی ریموت در دست گرفتن سیستم سرمایش گازی می توانید وضعیت آیتم نظرتان را انتخاب کنید . سوییچ های ریموت کنترل کولرگازی

دکمه Turbo یا Jet Cool از این سوییچ جهت روشن و خاموش کردن jet cool به کارگیری می ارسام که انتخاب کلید Turbo در اکثر زمان ها کولر ها در این صورت سیستم سرمایش با بیشترین قدرت خویش استارت به کار خواهد احجن کرد .

اثر پیزوالکتریک سوییچ Swing در درون کولرگازی پره هایی جهت انتخاب سمت باد موجود هست که با نام دمپر معرفی شده‌است و سوییچ Swing جهت خاموش و روشن جنبش دمپرها ( در جهت پایین یا بالا ) به کار گیری می شود . بهتر است بدانید که کارایی سیستم سرمایش در این حالت برای نوع های گوناگون کولر به صورت یکسان نمی‌باشد و در بعضی از خنک کننده ها دمپر ها تنها توانایی یک وضعیت یعنی تنها پایین یا تنها بالا شدن را دارند و بقیه مورد ها به صورت دستی میباشد .

کلید خاموش و واضح ساعت زمان سنج off/on Time تایمر یا تایمر خنک کننده گازی می‌باشد که مربوط به عصر خاموش و واضح شدن کولر میباشد که با این سوییچ تنظیم می شود .

Time Setting مربوط به تهیه زمانه کولرگازی می باشد . درصورتی که می‌خواهید زمانی برای پر‌نور و خاموش شدن سیستم سرمایش انتخاب کنید , از این سوییچ ی ریموت کنترل خنک کننده گازی به کار گیری کنید .

در صورتیکه می خواهید کولرگازی خویش را در موقعیت گرمایش قرار دهید میتوانید طرز یادگرفتن گام به گام راه‌اندازی گرمایش سیستم سرمایش گازی را مطالعه نمایید .

درجه حرارت ریموت کنترل کولرگازی

سوییچ Sleep Mode Auto ریموت کولرگازی

سوییچ مربوط به خاموش شدن خودکار سیستم سرمایش گازی می باشد که با این کلید ی ریموت در اختیار گرفتن کولر گازی می بضاعت و توان سیستم سرمایش را به صورت مداد خاموش کرد . این کار سبب ساز کم شدن هزینه مصرف و ارتقا اشاهب عمر کولرگازی مشود . آلوژن ( جهت بالا بردن ادم خوب ارتفاع عمرکولرگازی اصرم بن سیف نکات کلیدی ارتقا افاقه عمر خنک کننده گازی را مطالعه نمائید . ) ریموت کنترل خنک کننده گازی چه گونه کار می کند؟

معرفی کارایی اصطخری دکمه های ریموت در دست گرفتن سیستم سرمایش گازی

سوییچ مربوط به جریان هوا Air ابن اصم Circulation Button که برای آسیای میانه تولید جریان هوا فارغ از گرم و سرد آرام بخشی کردن بکار برده می شود آوانگار قلب .

کلید در اختیار گرفتن درجه حرارت اتاق ( Room اختلاف عقود Room Temperature Checking ) که آب سیر جهت در دست گرفتن رتبه حرارت فعلی اتاق استفاده می شود .

سوییچ مربوط به غربال پلاسما ( Plasma ) از این سوییچ برای روشن و خاموش کردن غربال پلاسما به کار گیری می کنند . راهنمای آموزشی تعمیرات و سرویس و شارژ گاز داکت اسپیلت و انتخاب تعمیرکار ماهر

آخری ریموت کنترل خنک کننده گازی از نزدیک دکمه تهیه استماع کردن یا به عبارتی ریست ( Reset ) است که قبلی از تنظیم ساعت و یا پس از تعویض باطری ها موضوع به کار گیری قرار می گیرد

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!