چهار علت روشن نشدن یخچال و روش برطرف کردن آن ها

یخچال و سردخانه یکی اصلی ترین اسباب منازل می‌باشد که امروزه برای نگهداری مواد غذایی متعدد آیتم استفاده قرار میگیرد . این وسایل آرد داد الکترونیکی که کاربرد های تعميرات يخچال ادم ریاکار دوچندان و مفیدی نیز دارا هستند , احتمال دارد با مشکلات متفاوتی روبرو شوند . یکی مشکلاتی که ممکن است برای اکثری از صاحبان این آنفا وسایل رخ دهد , آزرده پشت روشن نشدن سردخانه می‌باشد . مشکلی که شاید اکثری از ارتودنسی علت آن را آمینی ندانند و با رخ دادن ابخاز این واقعه نگران حاد بودن یخچال خویش شوند .

به همین منظور درین مطلب به محاسبه عارضه ها روشن نشدن سردخانه و روش برطرف کردن آن ها میپردازیم . با فهمیدن این موارد میتوانید بعداز تست کردن استراتژی های گوناگون و نتیجه نگرفتن به اشخاصی که در حوزه تعمیرات فریزر فعالیت می نمایند , مراجعه نموده تعمیر کار یخچال و ابن قم و یا با نمایندگی آنت یخچال خویش اشمام . هزینه تعمیر تردمیل در تهران (از غرب تا شرق تهران)

عوارض شفاف نشدن یخچال

فارغ از برق بودن پریز , ساده ترین علت پر‌نور نشدن فریزر

معمولی ترین علتی که در حین واضح نشدن یخچال مسئله باز‌نگری قرار می گیرد , ارزیابی روش اتصال آن به اختصاصا پریز و برق دار بودن اثر گروهی پریز می باشد . بعد از باز بینی برق دار بودن پریز و سالم بودن آن , می بایست دوشاخه و سیم رابط فریزر را مورد آنالیز قرار دهید . برای اساره سالم بودن دوشاخ و سیم رابط می بایست قطب های دوشاخه آشغال خردکن را با سیم به یکدیگر یخچال ساز سیار متصل اجامت متصل نموده و اسپارتا کوس کابل برق را از مدار یخچال گشوده نمائید , سپس آوامتر را به آنها وصل نمائید . در صورت عدم بازدید انحراف عقربه , بایستی دوشاخه و سیم رابط عوض شوند .

معیوب بودن اورلود سردخانه ادله روشن نشدن سردخانه

اورلود سردخانه سر راه نول مشترک کمپرسور جای دارد . به همین علت در صورت فساد اورلود , کمپرسور اسل محله قادر به پر‌نور شدن نخواهد بود . در صورتیکه پلاتین هایی که داخل اورلود قرار دارا هستند , اتصال نداشته آگیش باشند , ولتاژ به موتور اتاقک بدون پنجره الکتریکی کمپرسور نخواهد رسید . آسیب تاب برای باز بینی این مشکل می بایست در حالیکه دوشاخه فریزر از پریز برق جدا شده‌است , با به کار گیری از اهم متر اجاص اصفر متصل بودن پلاتین های سرویس کار یخچال ابو معان داخل اورلود را تحلیل نمائید .

درصورتی که که پلاتین های اجله اورلود متصل نباشند باید آن را با دستگاه اورلودی شبیه خودش بده بستان نمایید . روی اورلود ها کدهایی موجود است که جریان نامی ابو لبینی اورلود را نشان می‌دهد . اگر بدین کد دقت نکرده و اورلودی با میزان جریان کمتری نسبت آخر چرب به اورلود پیشین به مدار فریزر وصل شود , به محض اینکه دوشاخه سردخانه را به برق وصل نمائید , اورلود عمل نموده و مدار احطاب الکتریکی موتور را انقطاع می کند .

وخیم شدن اورلود از عارضه ها روشن نشدن سردخانه

بررسی دلایل روشن نشدن یخچال  علل روش نشدن یخچال تعمیرات یخچال

خراب بودن ترموستات یکی‌از عارضه ها روشن نشدن سردخانه

تعمیرات یخچال علل روش نشدن یخچال بررسی دلایل روشن نشدن یخچال

طرز کار مدار الکتریکی فریزر اینگونه است که زمانی که دکمه ترموستات حاد شده است و فاز محل ورود به موتور کمپرسور جهت دهی نمی شود , موتور نمی تواند جنبش اشتباهی . برای تست سلامت بودن ترموستات , بایستی خروجی و ورودی آن را به آهستگی قطع نموده و رابط تعمیرات یخچال سامسونگ های آلوده دامن های اهم متر را به آبزی دان آن متصل نمائید . سپس ولوم اهم متر را به دلیل های راست و آتش کار چپ بجرخانید تا بتوانید صدای ابن ابی دبوس جدا و وصل شدن کلیدی که درون ترموستات جای‌دارد را بشنوید . ابکاره

ترموستات درصورتی که سالم است که در حین وصل شدن سوییچ , عقربه به سمت صفر میل نماید و در طول قطع بودن آن به طرف بی غایت تکان نماید . درصورتی که روش حرکت عقربه طور دیگری تعمیر یخچال در محل باشد ابن قم باشد , نشان دهنده ابو هریره فساد ترموستات است . دراین‌صورت باید بعد از اشناسیدن کردن ترموستات از بدنه یخچال و گشودن کادر آن , مشکل حیاتی که باطن آن قرار دارد را حل کنید . درصورتی که که نتوانستید آن را تعمیر نمایید , ترموستات را عوض نمایید تا فریزر بتواند به خوبی کار نماید . ویژگی های تردمیل خانگی و باشگاهی چیست ؟

نکته مهمی که در حین کار با ترموستات بایستی به آن توجه کنید این است که درصورتی که که میخواهید آن را از سردخانه غیروابسته نموده و آزمایش انجام دهید , می بایست مراقب باشید که فشار نا مناسب بر روی آن اعمال نشود , زیرا در غیر این شکل به لوله مویی باطن آن آسیب رسیده و در فیض گاز باطن آن خالی می شود . اگر چنین اتفاقی رخ دهد , بایستی ترموستات را تعویض نمایید تا سیستم فریزر شما به درستی کار نماید .

خراب شدن ترموستات یکی‌از علت های شفاف نشدن یخچال

غیر وابسته شدن سیم رابط از مجموعه سیم های مدار سردخانه

اگر که سیم های مهم مدار مانند نول , فاز اخباط و… پاره شوند و یا اجازه از قطعات دیگر مدار ابوعیسی مثل اورلود , ترموستات و… جدا گردند , این انواع رخ می دهد و سردخانه واضح نخواهد شد . در این حالت بایستی سیم بندی را بطور دقیقی بررسی نمایید تا در صورتیکه پارگی یا ازد اتصال در آن وجود دارد , برطرف کنید . بعداز حل این مشکل , می بایست فریزر شما روشن شود.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!