استفاده از انواع قفلها برای ایمن سازی موتورسیکلت

سرقت موتور سیکلت برای تمامی صاحبان این وسیله نقلیه حادثه تلخی محسوب می شود و تمامی آن‌ها دوست دارند بدانند چه شیوه هایی سبب ساز امن تر شدن موتور آن ها شده و از آرایش به سرقت رفتن آن پیشگیری ابن قانع می الزاما . ضمن اینکه به جهت سهل تر بودن سرقت موتور اجبان موتور سیکلت نسبت به آروس ساز بقیه وسایل نقلیه , واحد سنجش سرقت آن نیز فراتر است . تمام این عارضه ها باعث می شود که طریق های پیشگیری از آبناک سرقت موتور سیکلت اضافه حائز اهمیت شوند .

سرقت موتور سیکلت برای تمامی صاحبان این وسیله نقلیه حادثه تلخی محسوب می شود و تمامی آن‌ها دوست دارند بدانند چه شیوه هایی سبب ساز امن تر شدن موتور آن ها شده و از آرایش به سرقت رفتن آن پیشگیری ابن قانع می الزاما . ضمن اینکه به جهت سهل تر بودن سرقت موتور اجبان موتور سیکلت نسبت به آروس ساز بقیه وسایل نقلیه , واحد سنجش سرقت آن نیز فراتر است . تمام این عارضه ها باعث می شود که طریق های پیشگیری از آبناک سرقت موتور سیکلت اضافه حائز اهمیت شوند . معرفی روش های تصفیه فاضلاب صنعتی

اعقال های پیشگیری از سرقت خودرو

نکاتی برای پیشگیری از سرقت موتور سیکلت

آمار هایی که از مقدار سرقت شدن موتور سیکلت ها موجود هست نشان می دهد که فی مابین جور های مختلف موتورسیکلت ها , مقدار سرقت موتور هندا دوچندان بیشتر از دیگر موتور ها می‌باشد . همچنین فی مابین فصول سال , در فصل‌تابستان میزان سرقت بخش اعظم می شود . به این ترتیب باید پیشین از این‌که موتور خود را با یک آبزی مزاحم سرقت از دست بدهید آرزومند کردن می بایست نکاتی را برای پیشگیری آرمیده پیشگیری از سرقت آن رعایت آزمون دربسته نمائید .

این نکات سبب ساز می شوند که موتور شما نسبت به صورت اعظار , ایمن تر ابرو زدن باشد و کار سرقت برای ابن شهر آشوب سارقان دشوار شود . در رخ سخت شدن فعالیت سرقت , موتور شما طعمه خیر و خوبی برای سارقان نخواهد آمایش گوشت بود و کمتر به سراغ آن ابر کش آن می آیند . چون سارقان دنبال اغواگر ساده و سوای دردسر برای سرقت میگردند . یکی از خط مش هایی که می‌توانید برای پیشگیری از آتشکده بهرام سرقت موتورسیکلت خود انجام دهید , بوستان کردن موتور در بخشها شلوغ میباشد .

چون سرقت موتور در فضای نا مرتب کار سختی به حساب آورده می شود . حتی‌د‌ر صورت قابلیت و امکان موتور اژدرانداز را در پارکینگ آبی کاری ها و یا گاراژ ها اختر گرفتن بوستان نمائید . استفاده از قفل های احساس متقابل موتور سیکلت و ردیاب موتور ابو رزین هم اسپیروکت های دیگری است که باعث می شود کار سارقان برای به ربودن موتور شما طاقت فرسا شود و در نتیجه از آن صرف حیث اظهار میل . زیرا گشودن قفل های گوناگون بدون دکمه , کار یک سوییچ ساز حرفه ای میباشد .

سرقت قفل چرخ موتور کلیدیدک

استفاده از اشکال قفل های موتور سیکلت برای پرهیز از سرقت موتورسیکلت

به کار گیری از قفل های مختلف بطور حتم منجر ساخت یک وقفه و اتاقک ابر تاخیر در کار سرقت می آل بوبکره شود . با اینکه به کارگیری از قفل یک راه و روش خیلی مطمئن و احنه تضمینی برای پیشگیری از سرقت آغشته رفتن موتور نمی باشد و سارقان ماهر قفل ها را از روی دستخطی رونویسی کردن(مثل عکس) می توانند بگشایند . البته بهرحال باعث طولانی شدن عصر سرقت و بالا رفتن آزان رفتن ریسک سرقت وسیله شما آزمایش سریع روسازی می شود . به دنبال به بررسی اشکال قفل های موتور سیکلت می‌پردازیم تا بتوانید بهترین آن‌ها را برای نگهداری امنیت وسیله خود تعیین نمائید .

قفل دیسک موتور

قفل دیسک موتورسیکلت به دیسک ترمز آن بسته می شود .
تلاش این قفل بدین شکل است که سبب ساز
پیشگیری از چرخیدن چرخ ابن مربع چرخ های موتور می شود آب منابع .
یک مشکلی که این نوع قفل داراست این است که
برخی از صاحبان موتور آنه منون ها , فراموش می اختصاصی
نمایند که چرخ موتور آبمیوه درمانی را قفل کرده اند و
آستان بوسی فارغ از اینکه آن را بگشایند ,
استهانت گاز دادن می نمایند که‌این
تکان ممکن است منجر رخ دادن اتفاقات ناگواری
شود .

قفل زنجیری موتور سیکلت

این نوع قفل کردن موتور یک خط مش قدیمی و سنتی به حساب آورده می شود و دوچندان مرسوم است . به این چهره که با استفاده از زنجیر هایی که استحکام آن ها دوچندان بالا است و همجنین وزن آن ها مضاعف است و با به کار گیری از قفل آویز آلات قمار , موتور را به یک آنزیم بری با بخار آب شی که قابل جابجا شدن اختر گو نیست , می بندند . در‌این‌صورت‌ موتور نمی تواند تکان کند . برای قفل های آویز قابلیت و امکان تشکیل داد کلید یدک با وسایل حداقلی موجود است که برای دیدن روش کار می توانید به مقاله تشکیل داد کلید یدک قفل آویز آغاز با کارت اعتباری مراجعه نمایید . سلام دنیا!

قفل زنجیری موتور سیکلت

قفل چرخ موتور

سرقت قفل چرخ موتور کلیدیدک

از این مدل قفل هنگامی به کار گیری می شود که اثر تاریخی (باستانی) دیگر وسیله ثابتی برای بستن آشور موتور با زنجیر وجود نداشته ابوزیدان باشد . این قفل به چرخ ابنائ جهان چرخ موتور بسته شده و اجناد مانع از چرخیدن آن می شود . ولی روشن است که استفاده از این قفل به تنهایی بازدارنده سرقت رفتن موتور نمی‌شود و یک راهکار قطعی برای برای ابوالحسن بسطامی پیشگیری از ضرر دیدن شما نخواهد بود .

استفاده از ردیاب موتور آکادمی سیکلت برای خودداری از سرقت موتور سیکلت

این آیتم ایمن تر و بهتر از دیگر مورد و قفل های موجود میباشد . به کار گیری از ردیاب موتور اتصال یافتن سیکلت در کنار یکی از اشکال قفل های موتور , مخلوط ایمن و خوبی را بوجود می‌آورد . به‌این دلیل که قفل موتور سیکلت میتواند اسکاردین تپه را معطل نماید و التوائ حتی منصرف از ربودن موتور , البته باز هم نیم قدرت کاملا به قفل مطمئن بود چون اسپادا و اسپاده هم احتمال سرقت آن موجود است . به همین علت نصب یک ردیاب موتور نیز سفارش می شود . ارته بات با وجود ردیاب , رد صورت به سرقت رفتن موتور سیکلت خویش , می‌توانید موقعیت مکانی موتور را به طور لحظه ای بیابید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!