نکاتی در طرح و رسم لوله کشی آب سرد و گرم و برگشت آبگرم ساختمان

پیشنهاد ما به شما همشهری گرامی این است که با یکی‌از خدماتی های لوله بازکنی و تخلیه چاه تماس گرفته و نقص‌ گرفتگی لوله و سرویس بهداشتی فرنگی خویش را به انان بسپاریم .

نکات لوله کشی آب و سرد و گرم برگشت آبگرم ساختمان

مسیر لوله های آب سرد و گرم و برگشت را طوری تعیین کنیم که کوتاهترین ارتفاع و کمترین تغییر جهت را داشته باشد .
تلاش شود از طرح لوله کشی در مسیر هایی از ساختمان که احتمال شکستگی دارد اجتناب شود و در صورتیکه دوری ناپذیر است واجب است در قبال خطر شکستگی حفاظت گردد .

سفارش های واجب از قبیل روکار , یا این که توکار بودن , عایق کاری نمودن , درون شبکه بودن و غیره را جهت اجرای کار در کنار نقشه ها متن شود .

در طرح لوله های “ ۲ و کوچیکتر , از مهره ماسوره و برای لوله های بزرگتر از “ ۲ از فلنچ مصرف شود .
لوله ها را پیشین از بکاربردن در محل برش یا این که حدیده با فرچه سیمی پاک نمایید .
هر لوله ای که از باطن دیوار عبور می نماید می بایست غلاف داشته باشد قطر غلاف نباید کمتر از “ ۱/۲ از قطر خارجی لوله و پوشش عایق آن باشد .

لوله های که در موتور منزل و یا این که روی کار نصب می گردند می بایست با بست آویز سفت حفظ شود . مسافت دو بست محافظ را نسبتاً “ ۳ متر در لحاظ بگیرید .
پیشین از عایقکاری , لوله ها را می بایست با فشار مطلوب آزمایش کرد . رفع بوی بد چاه فاضلاب لویزان شمال تهران

لوله کشی ها و نصب وسایل بهداشتی بایستی به طریقی صورت پذیرد که تعمیر یا این که تغییر و تحول نصیب یا این که جزو کانال دست‌کم نقص‌ ممکن در کا تیم کانال را در داشته باشد .

هر کدام از وسایل بهداشتی بایستی دارنده شیر جئاگانه باشد . هر طبقه و هر واحد مسکونی هم بایستی دارنده شیر جدا و وصل جدا باشد .

جهت لوله کشی غرب تهران و لوله بازکنی غرب تهران و حفاری چاه غرب تهران با ما تماس حاصل نمایید .
فراگیری لوله بازکنی

درین مواقع اکثریت ما ابتدا به سراغ لوله بازکن های شیمیایی میرویم که سفارش سرویس ها لوله بازکنی تهران عدم به کارگیری از این مواد به دلیل جراحت هایی که مواد شیمیایی به لوله و اتصالات زانو و سیفون وارد می نماید است چون در محل اتصال لوله موجب گشوده شدن درز لوله شده و سبب نشتی به خارج شده و خسارتی در ادامه خواهد داشت . پیشنهاد ما به شما همشهری گرامی این است که با یکی‌از خدماتی های لوله بازکنی و تخلیه چاه تماس گرفته و نقص‌ گرفتگی لوله و سرویس بهداشتی فرنگی خویش را به انان بسپاریم .

روش کار این مدل

روش اول

طریق کار به‌این مدل است که به وسیله دستگاه ژنراتور برقی و داشتن گونه های فنر فولادی و الماسی در سایزهای متعدد لوله از۱تا۳۰ اینچ را سوای فساد و کنده کاری گشوده میکنیم . درین مواقع با وارد کردن فنر به نسبت سایز لوله و رمز فنر مخصوص به داخل سیفون و لوله و روشن کردن دستگاه که موجب چرخاندن فنر داخل لوله به طور دورانی ضمن جلو رفتن فنر باطن لوله مبادرت به دریافت کردن جرم لوله و  باز کردن لوله می شود .

روش دوم

روش دیگر لوله بازکنی و رفع گرفتگی توالت فرنگی استفاده از دستگاه پمپ باد و تراکم هوا هست که درین روش با وارد کردن شلنگ پمپ به داخل لوله و سفت کردن اطراف لوله بازدارنده خروج هوا می شویم و آنگاه با روشن کردن دستگاه و متراکم نمودن هوا داخل منشاء داخلی دستگاه و گشودن شیر حیاتی هوا , هوا با فشار به باطن لوله وارداتی و همه مواد لجنی را به باطن چاه فاضلاب برده و سبب ساز لوله بازکنی و رفع گرفتگی توالت فرنگی می شود .

علل پر شدن چاه و شیوه تخلیه چاه

ایا میدانید چاه فاضلاب هر۵سال نیاز به بازنگری و بازدید دارد . از مهم ترین عارضه ها لبریز شدن چاه فاضلاب عدم کندن چاه مطلوب با ساختمان و مجتمع مسکونی از دید متراژ و حجم انباری , مصرف مواد روغنی و چربی و تولید جداره ضد آب در انباری و میله چاه و عدم جذب آب به وسیله چشمه های چاه و نفوذ به باطن زمین از مهم ترین عارضه ها پرشدن چاه فاضلاب می‌باشد . درحال حاضر می بایست چه کنیم , ابتدا با مراجعه به یکی شرکت ها لوله بازکنی و تخلیه چاه مبادرت به عقد قرارداد نموده و بعد بوسیله اکیپ لوله بازکنی و تخلیه چاه مبادرت به تخلیه و لایروبی چاه به وسیله اشکال تانکر ۶۰۰۰ و۱۲۰۰۰ هزار لیتری و گونه های پمپ لجن کش و آبکش نموده و بعد مبادرت به لایروبی و تراش دیواره چاه نموده تا بازدارنده از لبریز شدن چاه در بازه زمان کمتری شویم . لوله بازکنی و لایروبی چاه شاپور جنوب شبانه روزی

تمام عمل های مرتبط با بنایی ساختمان برای کارایی خوب تر لوله کشی به طور کلی و جزئی اعم از محکم کاری , دیوار چینی , گچ کاری , سرامیک کاری و کاشی کاری , گچ بری , سیمان کاری و همینطور قیر گونی کف توالت و خزینه به جهت پرهیز از نم و رطوبت

بازکردن اشکال لوله ها اعم از لوله های پلیکا , لوله های چدنی , لوله های سیمانی , لوله های مسی و… با فنر لوله بازکنی
تشخیص نقطه ای محل نشت و پارگی آب ساختمان , تشخیص پارگی لوله اعم از لوله کشی آب و فاضلاب و تشخیص پارگی لوله با دستگاه منحصربه‌فرد

تعویض کردن کاسه سرویس بهداشتی فرنگی به ایرانی و یا این که برعکس

خارج آوردن وسایل های ریخته شده در چاه فاضلاب مثل موبایل و وسایل با ارزش از سیفون دستشویی

همگی کارها مربوط به چاه مثل دورچینی چاه , طوقه چینی , برداشتن طوقه دیرین , کول گذاری میله چاه , بلوک چینی انباره چاه

لوله کشی تاسیسات شوفاژ و حرارت مرکزی فرآورده لوله بایستی از جور لوله سیاه باشد .
لوله کشی فاضلاب دربردارنده مواد اسیدی و ازمایشگاهی کالا لوله بایستی ازفولاد استینلس باشد .
لوله کشی جهت مصارف اب شرب و خانگی از محصول لوله گالوانیزه و لوله سپید باشد .
لوله کشی تاسیسات فاضلاب و اگو و لوله خروجی از کالا لوله سیمانی و ازبستی باشد .
لوله کشی فاضلاب از چهار جور لوله پلی ایلن , پی او سی , چدنی , پلاستیکی است .

چاه فاضلاب و چاه جذبی عالی چاهیست که میزان اب و فاضلابی که از روش مصرف ساکنین مجتمع هایمسکونی و کارخانجات که به باطن چاه وارد می شود را جذب کرده و بازدارنده لبریز شدن زود به زود چاه فاضلابشود و این مورد ها رفع بوی بد فاضلاب در فلکه ضد مشهد فوری

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 1    میانگین: 2/5]

Author:

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!