راهنمای تعمیرات و تعویض کولرهای آبی به همراه آموزش کامل

تیم سرویسکاران ( راجع‌به خدمت کولرابی و تعمیر کولرابی ) برگرفته از کادری متبحر و زبده اماده سرویس رسانی در سراسر استان تهران در حوزه‌ ی کولرابی , سرویس کولرابی , تعمیر کولرابی , تعویض پوشال , خدمات کولرابی , بده بستان موتور کولر ابی , تعویض پمپ اب کولر ابی و همگی کارها مرتبط با کولرابی در همه ی برندها با ارزان ترین ارزش و خدمت دهی در محل است .

تعمیر کولر آبی/سرویس کولر آبی

سرویسکاران سامانه ثبت توصیه آنلاین با ۱۰ سال سوابق کاری در موضوع خدمات کولر آبی , تعمیر کولر آبی‌رنگ و سرویس کولر آبی فراهم سرویس ها رسانی به مشتریان می باشد .

خدمات قابل ارائه سرویسکاران در زمینه خدمات کولر آبی به شرح زیر می باشد :

– تعمیر کولر آبی

– سرویس کولر آبی

– تعویض پوشال کولر آبی

– نصب کولر آبی

– تعویض پمپ کولر آبی

– تعویض تسمه کولر آبی

– تعویض و تعمیر موتور کولر آبی

در منازل و اداراتی که از کولر آبی‌رنگ به کارگیری مینمایند , با استارت فصل گرما اولی گام خدمت کولر آبی رنگ و تعمیر کولر آبی‌رنگ می‌باشد . بعضا از اشخاص ترجیح میدهند خدمت کولر آبی رنگ را خودشان انجام دهند . ما سفارش می‌کنیم برای پرهیز از خطرها وارده به خویش و کولرآبی , این سرویس ها را به سرویسکاران بسپارید .

تعمیر کولر آبی سرویس کولر آبی تهران

سرویسکاران با داشتن کادری چابکدست و عصر چشم در سرتاسر تهران خدمات کولر آبی را در زمینه‌ی همگی برندهای زیر ارائه می دهد :

سرویس کولر آبی ارج

تعمیر کولرآبی ارج

سرویس کولر آبی‌رنگ آبسال

تعمیر کولر آبی‌رنگ آبسال

سرویس کولر آبی‌رنگ سپهر الکتریک

تعمیر کولر آبی‌رنگ سپهر الکتریک

سرویس کولر آبی‌رنگ خزر آموزش تصویری و کامل روش نصب کلید کولر آبی به علاوه نقشه های سیم کشی

تعمیر کولر آبی رنگ خزر

سرویس کولر آبی‌رنگ انرژی

تعمیر کولر آبی‌رنگ انرژی

و سرویس و تعمیر همگی برندهای کولر آبی رنگ . . . . .

برای مناطقی با اب و هوای گرم و کم آب استفاده از کولر ابی سفارش میشود چون کولر ابی با تولید رطوبت بازدارنده از کم آب شدن هوا و ترک میل کردن وسایل چوبی و ساخت الکتریسته مستقر در‌این بخشها میشود و همینطور به لطافت هوا هم یاری می کند .

تعمیر کولر آبی آموزش کامل و مفید تعمیرات تخصصی کولر های گازی و کولر های آبی

انواع کولر آبی :

· کولر آبی متحرک امکان جا به جایی و پرتابل بودن را داراست . این جور کولرهای ابی مخزنشان یا این که به طور دستی مالامال می شود و یا این که قابلیت و امکان اتصال بدون واسطه به شیلنگ و شیر آب را داراست .

· کولر آبی‌رنگ ثابت دارای بعدها بزرگی هست به همین علت بر روی پشت بام یا این که تراس یا این که در ایوان نصب می شود و میتوان با شبکه کشی از هوای خنک ان منفعت مند شد .

بدین ترتیب بطورکلی می توان ذکر کرد از کولرهای گازی برای مناطق گرم و مرطوب و از کولرهای آبی رنگ برای بخشها خشک و معتدل به کار گیری می شود .

علاوه بر این که با آغاز فصل‌زمستان می بایست خدمت کولرآبی و تعمیر کولر آبی رنگ را امری اساسی و بدون شوخی دانست , در اتمام فصل گرما هم خدمات کولر آبی را برای نگه داری و تندرست ماندن کولر آبی رنگ نباید فراموش کرد .

شیوه محاسبه و گزینش کولرابی براساس تفاوت در متراژ سازه و همینطور قرار به دست آوردن ان واحد در ذیل بام ساختمان و یا این که قرار گرفتن در طبقات میانه , شیوه محاسبه و تعیین کولرابی متعدد است .

با اتمام فصل گرما ضروری ست که سرویس کولر آبی پایان فصل را انجام دهیم .

سرویس پایان فصل کولر آبی امری راحت است که با قرائت مقاله پایین درباره‌ی تعمیر کولر آبی و سرویس کولر آبی , می‌توانید به راحتی کولر خویش را خدمت فرمائید :

در بالا بایستی اعتنا داشته باشیم که برق دستگاه جدا است . بعد از آن مخزن آب کولر آبی رنگ را تخلیه کرده و نصیب هایی که به روغن کاری احتیاج داراست را به طور بی نقص روغن کاری کنیم .

در هنگام خدمت کولر آبی رنگ پایان فصل بایستی اعتنا داشت که در کف کولر آبی رنگ پوسیدگی ویا زنگ زدگی وجود نداشته باشد . در‌صورتی‌که که پوسیدگی چشم شد می بایست مبادرت به تعمیر کولر آبی‌رنگ در محل پوسیدگی کرد . و در صورت زنگ زدگی می بایست با زد زنگ آن را بپوشانید .

روزنه های داخلی کولر آبی رنگ را پوشانده و در صورتیکه شبکه کشی به طور روکار بود می بایست آن ها را با عایق اختصاصی بپوشانید . نیز چنین برای جلو گیری از مصدومیت کولر آبی‌رنگ در اثر برف و باران میتوانید از نگهدارنده های کولر آبی‌رنگ از فرآورده برزنت ضد آب که تمام وجه های کولر آبی رنگ را در بر می گیرد به کارگیری کرد .

تاریخچه کولر آبی :

سابق ترین کولرهای آبی رنگ به عبارتی بادگیر ها میباشند . بادگیر ها در جمهوری اسلامی ایران نوآوری شدند پس میتوان اذعان کرد مخترع کولر آبی رنگ آیرانی ها بوده اند . ولی نزدیک به ۴۰ سال پیش در ایالات متحده مثال اول کولر آبی رنگ نوآوری شد . بادگیر ها باد را توسط استوانه ای که در خارج از منزل بود به باطن میکشیدند , در پایین این بادگیر ها در باطن منزل آبگینه های آبی‌رنگ وجود داشت که با برخورد باد با آب آبگینه , باد خنک شده و منجر خنک شدن آن محیط می‌شد .

ولی به دلیل مصرف بالای کولر آبی رنگ در کشور ایران , به کولر آبی رنگ کولر اهل ایران هم گفته میشود .

موتور کولر آبی

در کولر وظیفه پمپ آب , گردش آب و وظیفه دینام گردش هوا است . در خدمت کولر آبی‌رنگ می بایست از تندرست بودن و پاک بودن پمپ و دینام اطمینان حاصل کرد . آن‌گاه می بایست یاتاقان ها , پمپ و دینام را روغن کاری کرد .
روش بده بستان یاتاقان سمت پولی پروانه
فیوز مینیاتوری و کلید کولر را در حالت انقطاع قرار دهید .
درپوش سمت بولی کولر را بردارید .
تسمه را از روی پولی های کولر گشوده فرمایید .
مطابق تصویر ذیل بوسیله ی آچار آلن ۴ میلی متری پیچ نگه دارای ی مبلغی به محور پروانه را شل نمایید .
یک پولک فلزی که قطر آن مقداری از قطر فرنگی محور پروانه کوچک خیس باشد را روی محور پروانه بگذارید و با به کار گیری از مبلغی کش , مبلغی را از محل آن خارج بیاورید .
پولی پروانه را از روی محور پروانه بردارید .
واشر پلاستیکی که میان مبلغی پروانه و یاتاقن جای دارد , از روی محور بردارید
توسط ی آچار تخت و آچار بکس مطلوب پیچ و مهره ی نگه دارای ی یاتاقان معیوب را گشوده نمائید .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Author:

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!