بهترین و پایین ترین قیمت های حمل نخاله ساختمانی در سطح تهران بزرگ

ضایعات ساختمانی یا نخاله‌های ساختمانی , عبارت است از موادی که به صورت تحمیلی و تصادفی در عملیات ساخت‌وساز ساخت می گردد . این ضایعات مشتمل بر مصالح ساختمانی از قبیل عایق , میخ , سیم برق , میلگرد و همینطور ضایعات حاصل از روند آماده‌سازی مقدماتی محل پروژه همچون مصالح لایروبی , کنده درختان و قلوه سنگها میشود . نخاله‌های ساختمانی , شاید دارنده سرب , آزبست و یا این که بقیه مواد خطرناک باشد .

نخاله ساختمانی

بسیاری از پسماندهای ساختمانی , تشکیل شده‌اند از مصالحی زیرا خشت , بتن و چوب که سازه به دلایلی در طی عملیات ساخت‌وساز فارغ از به کار گیری مانده‌اند . پژوهش ها نشان می دهد که اندازه این ضایعات برابر با ۱۰ تا ۱۵ درصد کل مصالحی است که در عملیات ساختمانی به کار میرود . این اندازه بسیار بیشتر از میزانی است که به وسیله برآوردکنندگان ( مترورها ) در لحاظ گرفته می گردد . با دقت به تنوع شایان توجه فی مابین گونه های کارگاه‌های عمرانی , قابلیت و امکان فراوانی برای کاهش اندازه این ضایعات و استفاده دوباره از ضایعات در پروژه های دیگر موجود هست .

قیمت های حمل نخاله ساختمانی حمل نخاله

 

دفن ضایعات

بعضی از اجزای ضایعات ساختمانی همچون دیوار کم آب در مراحل دفن , از خویش گاز سمی سولفید هیدروژن منتشر می نمایند . به این ترتیب برای محیط زیست ساخت گونه های مینمایند .

معمولاً دولت‌ها و مقامات محلی شرایطی را اوضاع مینمایند که در آنها چگونگی دسته‌بندی نخاله‌ها پیشین از حمل آنها به محل دفن شرح داده شده است . بعضی از مواد خطرناک فارغ از این‌که به وسیله دستگاه چک مورد تایید قرار بگیرند , اجاره حمل به محل دفن را نخواهند داشت . علاوه بر این بر حمل و دفن مطلوب مواد سمی همچون سرب , آزبست , یا این که مواد رادیواکتیو هم رسیدگی می‌نمایند .

بازیافت

امکان بازیافت بخش اعظمی از اجزای نخاله‌های ساختمانی موجود هست . برای حمل ضایعات از ماشین‌های اختصاصی حمل استفاده می گردد . قلوه سنگ‌ها را می‌توان خرد کرده و در پروژه‌های ساختمانی مورد استفاده دوباره قرار اعطا کرد . ضایعات چوب را هم می‌توان بازیافت کرد .

در کشور کویت , وزارت بودجه جواز ساخت اولیه کارخانه بازیافت نخاله‌های ساختمانی را در خاورمیانه به «شرکت صنعت های حفاظت محیط زیست» داده‌است . این کارخانه دارنده ظرفیت تولید ۲٬۵۰۰ تن درطول روز است . دولت به‌این این مجموعه در عوض کاهش خطرها زیست محیطی , پرداخت‌های مالی می‌نماید . ضایعات ساختمانی , در اثر پروسه بازیافت به شن‌هایی با اندازه‌های مختلف تبدیل می شوند که می‌توان در شغل های عمرانی در کنار ماسه الک‌شده از آن به کارگیری کرد
مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان : ساماندهی خودروهای حمل نخاله های ساختمانی راهی برای مدیر درست

نشست اجرایی و عملیاتی نمودن شیوه طومار ابلاغی ساماندهی پسماندهای عمرانی و ساختمانی شهرستان بهارستان دیروز با حضور جوارح در محل شهرداری باد ملایم شهر برگزار شد .
به نقل از وبسایت آگهی محیط زیست استان تهران ( سامات ) , شیفته اکار بابیان این‌که با بسط ساخت و سازهای عمرانی و تخریب و تجدید بنا ساختمان ها , ایجاد نخاله ساختمانی انکارنشدنی است و میزان پسماندهای ساختمانی و عمرانی به نحو چشمگیری در اکنون ارتقا بوده که یک کدام از مهمترین تهدید‌ها زیست محیطی شهرستان است , افزود : مدیر نخاله های ساختمانی اعم از ضرورت های مدیر شهری است و همیاری تمام دستگاههای اداری و اجرایی شهرستان برای رویارویی با این پدیده را می طلبد و از آنجایی که تخلیه نخاله ها بوسیله اشخاص سود جو و به طور غیر مجاز انجام می گیرد , شناسایی خودروها و هدایت آن ها یکی‌از راههای مدیریت پسماندهای ساختمانی است .

او ضمن یاد آوری این‌که این شهرستان فاقد گودالهای مطلوب جهت تخلیه نخاله می‌باشد و بایستی بوسیله خودروها به رودخانه شور منتقل شود , افزود : برخورد دور از شوخی با خودروهای حمل غیر مجاز نخاله های ساختمانی و عمرانی که استانداردهای اضطراری جهت حمل را ملاحظه نمی کنند یا این که در محل های غیرمجاز مبادرت به تخلیه میکنند , حتمی است .
اکار تصریح کرد : درپی مصوبات کارگروه مدیر پسماند و لزوم اجرای مدیر نخاله های ساختمانی بوسیله شهرداری ها , در نشست کمیته ویژه نخاله ساختمانی , مواقعی زیرا اخذ جواز جهت تخریب و حمل نخاله های ساختمانی , انجام دپو و حمل نخاله با استعلام از سازمان حفاظت محیط زیست شهرستان , سوق دهی خودروهای حامل , فراگیری ضابطین قضایی در موضوع پسماند با همیاری دادستانی و شهرداری و محیط زیست به ثبت رسید که توقع میرود فرایند کار به نحو مطلوب صورت پذیرفته و جهت دهی نخاله های ساختمانی در نسیم شهر انجام گیرد .
خودروهای حمل نخاله ساختمانی در مسیر رودخانه کن درانتظار تخلیه هستند/نخاله‌های ساختمانی تهدید زیست محیطی است خاکبرداري و حمل خاک و نخاله در سطح شهر به شهرداري

رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران ذکر کرد : خروارها بدن نخاله ساختمانی که در مسیر رودخانه کن ریخته می گردد تهدیدی بزرگ زیست محیطی برای اطراف شهر تهران و شهرهای همسایه مانند چهار دانگه است .

قیمت های حمل نخاله ساختمانی

احداث کارخانه‌های بازیافت نخاله‌های ساختمانی

اقبال شاکری : هیچ بحثی برای مبلغی شدن بزرگ راه های تهران نداشتیم
کوتاهی شهرداری در رابطه مجتمع تجارت جهانی فردوسی
به نقل از ایسکانیوز اقبال شاکری در دویست و چهل و نهمی گردهمایی شورا با اشاره به مبادرت شهرداری در اتوبان آزادگان مبتنی بر تولید شبکه های آب اعلام‌کرد : این یک مبادرت بزرگ عمرانی است که یکی بزرگ راه های محوری شهر تهران را از غرقابی شدن و خطر سیلاب حفظ می نماید .

وی آن‌گاه یا این که لحن شکایت آمیزی به تخلیه نخاله های ساختمانی در لبه رودخانه کن اشاره نمود و با هشدار به استانداری اعلام کرد : خروارها تن تخلیه نخاله های ساختمانی در مسیر رودخانه کن انجام می شود که علاوه بر اطراف شهر تهران برای شهرهای همسایه همچون چهار دانگه فراوان خطر ناک است .

وی ادامه بخشید : سطر سطر خودروهای حمل نخاله ساختمانی در مسیر رودخانه و به ویژه در حوالی معادن شن به توقع تخلیه این نخاله‌ها می‌باشند و از آن بدتر این است که سازمان های مسئول نظیر اطراف بان و شهربان و دیگر دستگاه‌ها هیچ نقشی ایفا نمیکنند . این کلیه اداره چه می نمایند و چرا به وظیفه خویش کار نمی کنند؟

بر پایه ی گزارش رابطه ها همگانی شورای اسلامی شهر تهران , رییس کمیته عمران اظهار‌کرد : به استانداری و فرمانداری هشدار می دهم که در صورتیکه با این مسئله برخورد بدون شوخی نشود در آتی در زیر دست رودخانه با مشکلات زیست محیطی و فاجعه مواجه خوا‌هیم شد . تردد شبانه کامیون های حمل نخاله و ارتقاء آلودگی تهران

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

Author:

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!